Skip to content

Reklama

START arrow INTERNET/ TELE / IT arrow Fibra-Hallo.pl w nowej odsłonie
Fibra-Hallo.pl w nowej odsłonie Utwórz PDF Poleć znajomemu
25.10.2010.
Fibra-Hallo.pl – firma specjalizująca się w outsourcingu procesów biznesowych (BPO) – aktywizuje działalność na rynku marketingu bezpośredniego jako Mass Mailing Integrated. Nowemu wizerunkowi towarzyszy nie tylko zmiana nazwy oraz kluczowych elementów komunikacji wizualnej, ale przede wszystkim rozszerzenie, uatrakcyjnienie i wzmocnienie oferty biznesowej.

Dominującymi kolorami nowej wizualizacji są: fiolet i lawenda, osadzone w odcieniach szarości. Barwy te symbolizują spokój, równowagę oraz harmonię i doskonale wpisują się w filozofię biznesową firmy. Ideą Mass Mailing Integrated jest usprawnianie oraz kompleksowa, terminowa i profesjonalna realizacja wieloetapowych, skomplikowanych logistycznie projektów. Obsługa korespondencji codziennej, dystrybucja materiałów reklamowych czy zbieranie, przetwarzanie i magazynowanie danych – to tylko niektóre z usług oferowanych przez Mass Mailing Integrated.

„Podjęcie decyzji o zmianie, a następnie wybór nazwy dla spółki, która od wielu lat działa na rynku i cieszy się dobrą renomą, nie było łatwe. Punktem zwrotnym w naszym przypadku stało się wdrożenie na polski rynek innowacyjnej i bardzo nowoczesnej – ale wymagającej wsparcia silnej marki – poczty hybrydowej, dedykowanej klientom biznesowym. Równolegle z nową wizualizacją powstawała też udoskonalona wersja tej usługi – Power Post. Jesteśmy przekonani, że oba projekty zakończą się rynkowym sukcesem” – powiedział Robert Giersz, dyrektor zarządzający Mass Mailing Integrated.

Założeniem kampanii rebrandingowej – poza opracowaniem nowych elementów wizualizacji – była również zmiana nazwy handlowej spółki Fibra-Hallo.pl. Prace koncepcyjne zakładały wypracowanie takiego terminu, który będzie odzwierciedlał ideę, wartości i filozofię biznesową firmy. Mass Mailing Integrated (MMI) – nowa nazwa handlowa – wyraża otwarte i elastyczne podejście do Klienta, innowacyjne usługi, solidność, rzetelność i wiarygodność, czyli kluczowe cechy firm działąjących w branży marketingu bezpośredniego.

Za koncepcję, przygotowanie przeprowadzenie rebrandingu Fibry-Hallo.pl odpowiedzialna jest agencja IQ Marketing.

Mass Mailing Integrated (MMI)
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |