Przewodnik po serwisie Blip.pl - dla firm, marek i mediów |
19.03.2010. | |
Ruszyła strona http://blip.pl/biznes, na której znaleźć można wiele użytecznych informacji odnośnie wykorzystania potencjału informacyjno-promocyjnego serwisu mikroblogowego Blip.pl. Strona przeznaczona jest dla przedstawicieli mediów, firm, agencji i wszystkich tych, których interesuje prowadzenie skutecznej komunikacji na Blipie.
W Blip-przewodniku znaleźć można ciekawe informacje o tym: - czym jest Blip i jak działa? - jak skutecznie prowadzić działania biznesowe na Blipie - jak planować obecność w mikroblogach i sieciach społecznych - jak dotrzeć z komunikatem do członków społeczności - jak wykorzystać marketingowy potencjał społeczności Blipa - jak mierzyć działania na Blipie Przewodnik dedykowany jest przede wszystkim przedstawicielom marek, instytucji i organizacji, które chcą z powodzeniem działać na Blipie. Treści w przewodniku są jednak przygotowane w taki sposób, aby mogły zainteresować także Blipowiczów niezwiązanych z branżą. Strona www przewodnika: http://blip.pl/biznes Blip.pl |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |