Skip to content

Reklama

START arrow INTERNET/ TELE / IT arrow Projekt Puszcza edukuje na Facebooku
Projekt Puszcza edukuje na Facebooku Utwórz PDF Poleć znajomemu
17.07.2012.


Na facebookowym profilu wody Białowieski Zdrój wystartowała nowa gra – Projekt  Puszcza. To kolejne działanie w ramach edukacyjnej misji marki, która współpracuje już z Fundacją Paproć i wspiera jej działania,  zmierzające do ocalenia dziedzictwa naturalnego dla przyszłych pokoleń.

Aplikacja Projekt Puszcza pozwala zbudować swoje własne miejsce relaksu, swój własny kawałek puszczy. Zadaniem użytkownika jest stworzenie swojego własnego fragmentu puszczy, zgodnie z zachowaniem równowagi wszystkich elementów ekosystemu, a następnie jej stała ochrona i  troska o nią.

Gra pozwala na uzupełnianie własnej części puszczy elementami fauny i flory. Użytkownik zdobywa punkty w miarę dbania i rozwijania swojej części puszczy, które może wymieniać na kolejne elementy wzbogacające jego puszczę. Można też dzielić się swoją puszcza  z innymi użytkownikami, lub sprezentować im roślinę, czy wybrane zwierzę.

Rozwój cywilizacji niestety często wiąże się z odchodzeniem od natury, a nawet jej niszczeniem. Chcemy wspierać zachowanie i ochronę dziedzictwa naturalnego w Polsce. Gra „Projekt Puszcza” jest już kolejnym działaniem wspierającym  walkęo zachowanie natury i przybliżanie jej przyszłym pokoleniom. - mówi Tomasz Olak, Senior Brand Manager Hoop Polska - Nasi  Konsumenci, mają szansę na stworzenie własnego zakątka naturalnego relaksu, przy tej okazji zgłębiając wiedzę na temat poszczególnych gatunków fauny i flory oraz ekosystemu puszczy. Dzięki tej grze, każdy ma okazję nauczyć się jak troszczyć się o przyrodę, by zachowała się w niezmienionej formie dla naszych dzieci.

Gra znajduje się na profilu Białowieski Zdrój na Facebooku https://apps.facebook.com/projekt-puszcza/

Aplikacja Projekt Puszcza została stworzona przez agencję Ostryga.





***
Hoop Polska Sp. z o.o, wchodząca w skład grupy Kofola S.A. jest jednym z najważniejszych producentów napojów w Europie Środkowej. Firma w swoich 3 zakładach produkcyjnych w Bielsku-Podlaskim, Grodzisku Wielkopolskim i Kutnie zatrudnia ponad 600 pracowników.   

Portfolio produktów obejmuje m.in. napój Hoop Cola, soczyste napoje owocowe Jupi i Jupik,  napój gazowany i niegazowany Fruti, syropy Paola i Jarmark Polski oraz krystalicznie czyste  wody: mineralną Arctic i wodę smakową dla dzieci Jupik Aqua. Firma jest również znanym producentem napojów pod marką własną tzw. private labels.

Prezesem Zarządu Hoop Polska Sp. z o.o jest Martin Mateáš. W skład zarządu wchodzi również Simona Nováková - Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Finansowy spółki oraz Członkowie Zarządu: Marek Kmiecik – Dyrektor Marketingu, Paweł Wolnicki – Dyrektor Komercyjny i Rene Novotny – Dyrektor Operacyjny.

HOOP Polska
Więcej informacji Hoop Polska (PRESS BOX)
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | PROCURAL |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISHOME | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |