AfiloMail - e-mailing rozliczany w systemie efektywnościowym |
26.04.2010. | |
Afilo wprowadziło nowy produkt – AfiloMail, pozwalający na wysyłkę e-mailingu rozliczanego w systemie efektywnościowym.
AfiloMail jest bazą ponad milion adresów mailowych, udostępnionych przez wydawców zrzeszonych w sieci AfiloNet. Podobnie jak wszystkie produkty spółki, AfiloMail pozwala na rozliczanie kampanii w systemie efektywnościowym – za leady, kliknięcia lub sprzedaż. Umożliwia również precyzyjne targetowanie e-mailingu według kryteriów takich jak wiek, płeć, województwo, miasto, dochód. W ramach usługi Afilo oferuje koordynację wysyłki, przygotowanie raportu dotyczącego efektywności mailingu oraz opracowanie kreacji (szata graficzna wysyłki i landing page akcji). AfiloMail to kolejny produkt wprowadzony przez Afilo. W ofercie firmy dostępne są również: AfiloGeo (kampanie efektywnościowe targetowane geograficznie), AfiloOpti (autorski system optymalizacji kampanii internetowej), AfiloPro (programy afiliacyjne realizowane na witrynach dobranych według przedstawionych przez Klienta kryteriów). Grupa ZPR |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |