Skip to content

Reklama

START arrow INTERNET/ TELE / IT arrow 100 tysięcy prowizji w Programie Partnerskim Skąpiec.pl
100 tysięcy prowizji w Programie Partnerskim Skąpiec.pl Utwórz PDF Poleć znajomemu
16.06.2010.
Serwis porównujący ceny Skąpiec.pl podsumował swój Program Partnerski. Przez minione 5 miesięcy  wydawcy stron biorących udział w programie zarobili ponad 100 000 zł. Zdaniem porównywarki cen to wynik starannego dopasowania form reklamowych do treści poszczególnych witryn.  
 
Skąpiec.pl uruchomił swój Program Partnerski w lipcu 2009 roku. Adresowany jest on do posiadaczy serwisów internetowych. Prowizja naliczana jest od każdego użytkownika, który zostanie przekierowany z Serwisu Partnerskiego na Skąpiec.pl (klikając na formę reklamową), a następnie  przejdzie na stronę  współpracującego z porównywarką sklepu.

Prowizja ta wynosi 80 % wartości opłaty netto, jaką Skąpiec pobiera za przekierowanie do poszczególnych sprzedawców. To najwyższa stawka w segmencie porównywarek cen.

Przyjęte założenia programu przyniosły pozytywne efekty. Od stycznia do maja 2010 roku Serwisy Partnerskie, biorące udział w programie zarobiły ok. 100 000 zł.  

Należy tu dodać, że program był intensywnie rozwijany przez ostatnie 12 m-cy. Skąpiec.pl postawił  przede wszystkim na różnorodność form reklamowych.

- Podczas współpracy z naszymi Partnerami kładziemy nacisk na zapewnienie szerokiej gamy widgetów, których wielkość i design można starannie wkomponować w treści prezentowane na stronie wydawcy. Im mniej będą one nachalne, tym lepiej pozwolą zmonetyzować ruch na danym serwisie  - podkreśla Monika Janiszewska, specjalista ds. PR serwisu.

Jako główne zalety Programu Partnerskiego Skapiec.pl wymienić można:

- wysoką prowizję: 80 % zysków
- okres 3 miesięcy gwarantujący prowizję z bezpośrednich odwiedzin strony Skąpiec.pl przez użytkownika
- szeroką gamę form reklamowych
- pozycję marki Skąpiec.pl w branży porównywarek cen    
 
- Cieszymy się z sukcesów naszych Partnerów i z dynamicznie rosnącej liczby serwisów internetowych.  To tak naprawdę nasza wspólna wygrana. Dołożymy wszelkich starań, by jeszcze lepiej dopasować Program Partnerski do oczekiwań wydawców stron. Dziękujemy za dotychczasowe sugestie i  zapraszamy wszystkie serwisy do współpracy – mówi Janiszewska.

Skąpiec.pl
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |