Skip to content

Reklama

START arrow INNE arrow Targi Wydawnictw Ekonomicznych w Szkole Głównej Handlowej
Targi Wydawnictw Ekonomicznych w Szkole Głównej Handlowej Utwórz PDF Poleć znajomemu
23.11.2011.
W dniach 24 i 25 listopada br. odbędą się VIII Targi Wydawnictw Ekonomicznych w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Targi organizowane są przez Stowarzyszenie Akademickie MagPress – wydawcę Niezależnego Miesięcznika Studentów SGH Magiel i co roku zrzeszają grono największych krajowych oraz zagranicznych wydawnictw ekonomicznych. Tegoroczna edycja różni się jednak od poprzednich – jednym z jej głównych celów jest zainteresowanie warszawskich licealistów poprzez specjalną kampanię oraz liczne atrakcje.

Pierwsza edycja Targów Wydawnictw Ekonomicznych miała miejsce w listopadzie 2004 roku. Wydarzenie to od początku swojej działalności cieszyło się szacunkiem zarówno ze strony władz uczelni (honorowy patronat rektora SGH prof. Dr hab. Marek Rocki) jak i licznych przedstawicieli świata ekonomii  dr Zofię Zasacką z Instytutu Książki i Czytelnictwa Biblioteki Narodowej.

Głównym celem Targów od zawsze było wspieranie rozwoju edukacji ekonomicznej. Jednak w tym roku organizatorzy postanowili poszerzyć działalność na dodatkowe grupy docelowe – jedną z nich są warszawscy licealiści. Kampania angażująca licea polega na dialogu z kadrą pedagogiczną a następnie także z uczniami, którym daje się szansę uczestniczyć w życiu studenckim jeszcze przed maturą. Hasłem kampanii jest „Ekonomia – nauka dnia codziennego”. Specjalnie dla młodych, chłonnych umysłów zorganizowany został krótki wykład jednego z absolwentów Szkoły Głównej Handlowej – specjalistę w dziedzinie bankowości oraz prywatnego przedsiębiorcę – Marcina Grodowskiego.

Ponadto, VIII edycja projektu oferuje wykład szkoleniowy dla wydawców uczestniczących w Targach, prowadzony przez Macieja Foksa, a także panel dyskusyjny organizowany przez jednego z patronów imprezy – Newsweek Polska.
Targi Wydawnictw Ekonomicznych uzyskały patronat Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego, które całkowicie wspiera działalność edukacyjną MagPress. Imprezie patronuje również Wydawnictwo Publicus Sp. z o.o. od lat uchodzące za eksperta w dziedzinie zamówień publicznych. Głównym organizatorem TWE jest nieustannie Niezależny Miesięcznik Studentów SGH Magiel.

Poprzez zmianę filozofii Targów, MagPress stara się zmienić wizerunek marki TWE już u podstaw. Jest to pierwszy rok, kiedy temu wydarzeniu towarzyszy zewnętrzna kampania promocyjna a organizatorzy imprezy mają nadzieję z roku na rok zyskiwać coraz większe poparcie, zarówno autorytetów w dziedzinie ekonomii jak i młodych ludzi – licealistów, dla których wybór dalszego kierunku rozwoju na wyższych uczelniach w Polsce jest jeszcze trudniejszy niż dotychczas.

Aby uzyskać więcej informacji wystarczy wejść na stronę: www.twe.waw.pl albo www.magiel.waw.pl. Można również odwiedzić profil Magla na Facebooku.

NMS SGH Magiel
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |