Skip to content

Reklama

START arrow INNE arrow Sukces kampanii edukacyjnej Ministerstwa Środowiska
Sukces kampanii edukacyjnej Ministerstwa Środowiska Utwórz PDF Poleć znajomemu
02.11.2011.
Przygotowana przez Ministerstwo Środowiska kampania edukacyjna Zakręć Kran, cieszy się dużą popularnością wśród polskich internautów. Inicjatywa, mająca na celu pokazanie jak w prosty sposób chronić środowisko, odniosła sukces dzięki wykorzystaniu nowoczesnych kanałów komunikacji

Ministerstwo Środowiska postawiło na nietypową i oryginalną akcję edukacyjną, która rozgrywa się głównie w Internecie, przy wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi e-marketingu, takich jak virale i media społecznościowe. Film z szaloną wiewiórką, która rozdaje pieniądze w warszawskim metrze obejrzało już ponad 140 tysięcy internautów. Został on pokazany min. w Szkle Kontaktowym i Teleexpresie.

Przekaz, dotyczący kampanii nastawiony jest na zwrócenie uwagi na zmianę prostych przyzwyczajeń, przez które często marnowana jest energia elektryczna, woda i inne zasoby. Wybór kanałów dotarcia do społeczeństwa pozwala na zainteresowanie akcją dużej grupy odbiorców i zwiększenie poziomu interakcji, co docelowo ma wpłynąć na trwałą zmianę postaw młodych Polaków.

Zdecydowaliśmy się na przeprowadzenie kampanii w Internecie, ponieważ właśnie to medium w sposób szczególny umożliwia interakcję z odbiorcą. Cieszy nas, że kampania została przyjęta z entuzjazmem. Postawiliśmy na odważne działania niestandardowe licząc, że kampania nie tylko zostanie zauważona, ale również wpłynie na zmianę konkretnych zachowań - mówi Karolina Kulicka, dyrektor Departamentu Edukacji Ekologicznej z Ministerstwa Środowiska. To niewiarygodne, ale prawie 1/3 jedzenia na świecie trafia do kosza, a do jego produkcji wykorzystujemy zasoby, które się wyczerpują. Wystarczy zmiana jednego przyzwyczajenia aby stać się eko, oszczędzić pieniądze i co najważniejsze zrobić coś dobrego dla siebie i środowiska - kończy Karolina Kulicka.

Dużą popularnością cieszy się również aplikacja konkursowa na portalu Facebook, za pomocą której można dowiedzieć się, jak zaoszczędzić zasoby we własnym domu. Główną nagrodą w zabawie jest wycieczka na Teneryfę.

Kampania Zakręć Kran wystartowała 10 października. Jest ona jednym z elementów realizacji priorytetów polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej.

Biuro prasowe Kampanii Zakręć Kran
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |