Skip to content

Reklama

START arrow INNE arrow R20 oficjalnym partnerem World Cyber Games
R20 oficjalnym partnerem World Cyber Games Utwórz PDF Poleć znajomemu
01.07.2009.

R20 Włącz się do gry – to hasło przyświecać będzie działaniom marki w trakcie emocjonujących rozgrywek WCG. Innowacyjna marka napoju energetycznego R20, kierowana do Internautów i graczy komputerowych, po raz pierwszy wspiera tegoroczną edycję Światowych Igrzysk Cybernetycznych. 


 Nasza grupa docelowa to Internauci i gracze w gry komputerowe, którzy oddając się swoim pasjom, potrzebują wsparcia energetycznego, którego dostarczamy im w napoju R20, dzięki zawartym w nim witaminom, taurynie i kofeinie – mówi Patrycja Giurko, Group Brand Manager Hoop Polska – Zdecydowaliśmy się wspierać WCG, bo to największa tego typu impreza zarówno w Polsce jak i na świecie, wierzymy mocno w naszych zawodników i mamy nadzieję, że R20 dostarczy im dużo energii zarówno w eliminacjach, jak i w światowym finale.

Wsparcie WCG jest konsekwencją zmiany pozycjonowania marki. W kwietniu 2009 brand przeszedł gruntowne odświeżenie – nowoczesny kształt butelki, nowa półprzezroczysta etykieta, odświeżone logo oraz grafika nawiązująca do świata wirtualnego. Najważniejszą innowacją na rynku energetyków było jednak wprowadzenie dwóch nowych smaków R20 – wiśnia/acai oraz cytryna/guana. Nazwy smaków również nawiązują do wirtualnej rzeczywistości gier i Internetu – Basic Level, Red Level oraz Yellow Level.   



R20 - jedna z głównych marek firmy Hoop Polska, innowacyjny napój energetyczny w nowoczesnej i wygodnej butelce z etykietą typu sleeve na całej powierzchni butelki, z przezroczystymi elementami, dzięki którym widać napój w butelce. Grafika etykiet nawiązuje do stylistyki wirtualno - internetowej. Zawiera witaminy, taurynę i kofeinę. Grupa docelowa marki R20 to Internauci i gracze w gry komputerowe, którzy oddając się swoim pasjom, potrzebują wsparcia energetycznego.

W kwietniu 2009 marka R20 jako pierwsza  na rynku polskim wprowadziła dwa dodatkowe smaki. Nazwy smaków nawiązują do świata gier i internetu: Basic Level (smak klasyczny), Yellow Level (Cytryna/ Guava), Red Level (Wiśnia/ Acai).

Wszystkie wersje smakowe dostępne są w butelkach o pojemności 1l oraz 0,5l. W puszkach dostępny jest smak klasyczny R20.  

Hoop Polska Sp. z o.o,
wchodząca w skład grupy Kofola S.A. jest jednym z najważniejszych producentów napojów w Europie Środkowej. Firma w swoich 4 zakładach produkcyjnych w Bielsku-Podlaskim, Tychach, Grodzisku Wielkopolskim i Kutnie zatrudnia ponad 1300 pracowników.   

Portfolio produktów obejmuje m.in. napój Hoop Cola, soczyste napoje owocowe Jupi i Jupik,  napój gazowany i niegazowany Fruti, syropy Paola o intensywnym smaku dojrzałych owoców, napój energetyzujący R20 oraz krystalicznie czyste  wody: mineralną Arctic i wodę smakową dla dzieci Jupik Aqua. Firma jest również znanym producentem napojów pod marką własną tzw. private labels.

Prezesem Zarządu Hoop Polska Sp. z o.o jest Vassilen Tzanov, Dyrektor Generalny spółki. W skład zarządu wchodzi również Bernard Woźniak, Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Finansowy spółki oraz Członek Zarządu, Wojciech Górski, pełniący funkcję Dyrektora Operacyjnego.  


HOOP Polska
Więcej informacji Hoop Polska (PRESS BOX)

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:



























 

 


kredyt gotówkowy


| PressBox | PartnerHandel.pl | Łazienka i Kuchnia | pHandel.pl | PortalBUDOWA | Developerium.pl| DOMportal


press box: Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | ZM Henryk Kania | NEONET | Dom Bezpieczny | MODECOM | OKNOPLAST | Mondial Assistance | VALVEX | Echo Polska Properties | Makro | Kludi | KRISPOL | Excellent | PETECKI | KOŁO | Franke | Winkhaus | Prudential | Gerda | Wiśniowski | Deante | Aluprof | PGE | Sklepy Komfort | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Sopro Polska | Ceramika Paradyż | Media Expert | Amica | Geberit | ASTOR | Media Saturn | Laveo | DomPortal |