Skip to content

Reklama

START arrow INNE arrow Fundacja Paproć pomoże ocalić przyrodę dla przyszłych pokoleń
Fundacja Paproć pomoże ocalić przyrodę dla przyszłych pokoleń Utwórz PDF Poleć znajomemu
26.04.2012.


W Warszawie zarejestrowana została Fundacja Paproć.  Powstała z myślą o ochronie środowiska naturalnego i zachowaniu dobrodziejstw przyrody w niezmienionej formie dla przyszłych pokoleń. Powołanie fundacji to część strategii odpowiedzialności społecznej Hoop Polska, która jest jej fundatorem.

Celem Fundacji Paproć jest przybliżenie idei dbania o otaczającą nas przyrodę, w jej najczystszej, naturalnej formie. Chcemy stworzyć organizacyjne i finansowe możliwości na rzecz ochrony naturalnego dziedzictwa i klimatu. Fundacja Paproć planuje min.  opracowywanie metod działania, przy współpracy z autorytetami, w dziedzinie ekologii z kraju i ze świata, a co za tym idzie – edukację w zakresie dbania o otaczającą nas przyrodę. Oprócz edukacji, zamierza pozyskiwać przedsiębiorców i ludzi wspierających działania proekologiczne w walkę o ochronę dziedzictwa naturalnego.  

Zdrowy klimat i dbałość o naturalne środowisko jest w interesie nas wszystkich – mówi Marek Kmiecik, Przewodniczący Rady Fundacji Paproć – Tym bardziej, że przyroda nie jest nam dana na zawsze, pożyczamy ją niejako, i powinniśmy pozostawić ją naszym dzieciom w najmniej skażonej formie.

Fundacja promowana jest hasłami „Chciałabym za dwadzieścia lat zobaczyć bociana czarnego”, „Chciałbym za dwadzieścia lat napić się czystej wody ze strumienia” i „Chciałabym za 20 lat oddychać czystym powietrzem”.    

Więcej informacji o Fundacji znajduje się na www.fundacjapaproc.pl











Hoop Polska Sp. z o.o., wchodząca w skład grupy Kofola S.A. jest jednym z najważniejszych producentów napojów w Europie Środkowej. Firma w swoich 3 zakładach produkcyjnych w Bielsku-Podlaskim, Grodzisku Wielkopolskim i Kutnie zatrudnia ponad 600 pracowników.   

Portfolio produktów obejmuje m.in. napój Hoop Cola, soczyste napoje owocowe Jupi i Jupik,  napój gazowany i niegazowany Fruti, syropy Paola i Jarmark Polski oraz krystalicznie czyste  wody: mineralną Arctic i wodę smakową dla dzieci Jupik Aqua. Firma jest również znanym producentem napojów pod marką własną tzw. private labels.


HOOP Polska
Więcej informacji Hoop Polska (PRESS BOX)
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:



























 

 


kredyt gotówkowy


| PressBox | PartnerHandel.pl | Łazienka i Kuchnia | pHandel.pl | PortalBUDOWA | Developerium.pl| DOMportal


press box: Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | ZM Henryk Kania | NEONET | Dom Bezpieczny | MODECOM | OKNOPLAST | Mondial Assistance | VALVEX | Echo Polska Properties | Makro | Kludi | KRISPOL | Excellent | PETECKI | KOŁO | Franke | Winkhaus | Prudential | Gerda | Wiśniowski | Deante | Aluprof | PGE | Sklepy Komfort | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Sopro Polska | Ceramika Paradyż | Media Expert | Amica | Geberit | ASTOR | Media Saturn | Laveo | DomPortal |