Skip to content

Reklama

START arrow FINANSE arrow Piotr i Paweł najcenniejszy i najbardziej rozpoznawalny w Wielkopolsce
Piotr i Paweł najcenniejszy i najbardziej rozpoznawalny w Wielkopolsce Utwórz PDF Poleć znajomemu
17.12.2013.


12 grudnia ogłoszono zwycięzców drugiej edycji Rankingu Wartości Marek Wielkopolski. Najcenniejszymi markami  w 2 kategoriach została sieć supermarketów Piotr i Paweł (kategoria B2C oraz wybór internautów) oraz Trasko-Inwest w kategorii B2B. Wartość Piotra i Pawła została oceniona na 294 mln złotych.

Do drugiej edycji konkursu napłynęły 184 zgłoszenia, prawie  dwa razy więcej niż przed rokiem. Przeprowadzona została wycena 90 pozytywnie zweryfikowanych i zakwalifikowanych do rankingu wielkopolskich firm – 42 marek B2B oraz 48 marek B2C.

Równolegle na portalu społecznościowym Facebook prowadzono głosowanie na najbardziej rozpoznawalną markę Wielkopolski 2013. Zwyciężył Piotr i Paweł, a za nim, w pierwszej piątce uplasowały się: Biały Jeleń, Dzidziuś , Kupiec oraz Profi.

Udział w konkursie mogły wziąć wyłącznie marki utworzone w Wielkopolsce i będące własnością firm mających główną siedzibę w tym regionie.

Ranking stworzyła Rada Wspierania Przedsiębiorczości Wielkopolskiego Klubu Kapitału wraz z Grupą Fresh, a także partnerami merytorycznymi, którzy opracowali metodologię oceny – firmą Sawyer należącą do grupy DGA oraz TNS Polska.

Patronat nad inicjatywą objęli: Marszałek Województwa Wielkopolskiego Marek Woźniak oraz Rektor Uniwersytetu Ekonomicznego, prof. zw. dr hab. Marian Gorynia. Marketing przy Kawie był patronem medialnym wydarzenia.





Piotr i Paweł ( www.piotripawel.pl )
WIĘCEJ INFORMACJI z Piotr i Paweł S.A. (PRESS BOX)
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |