Skip to content

Reklama

START arrow DOM I WNĘTRZE arrow RED DOT - najważniejsza nagroda w świecie designu dla Grupy Cerrad
RED DOT - najważniejsza nagroda w świecie designu dla Grupy Cerrad Utwórz PDF Poleć znajomemu
29.03.2022.


Red Dot Award, najważniejsza nagroda w świecie designu, została przyznana firmie Cerrad. Kolekcja Ceppo Nuovo z konceptu Cerrad x La Mania Home otrzymała prestiżową „czerwoną kropkę” w kategorii Product Design.


Red Dot Design Award to największy i najbardziej renomowany światowy konkurs wzornictwa przemysłowego, nazywany „Oscarami designu”, którego początki sięgają 1955 roku. Co roku nagroda RED DOT w kategorii Product Design przyznawana jest najlepszym za nieprzeciętny design i wyjątkową jakość.

W tym roku międzynarodowe jury konkursu przyznało ten prestiżowy tytuł kolekcji Ceppo Nuovo, doceniając wzornictwo i wysoką jakość wykonania najnowszej kolekcji marki.

- Jesteśmy niezmiernie dumni ze zdobycia tej wyjątkowej nagrody w jednym z największych i najważniejszych na świecie konkursów w branży projektowej – mówi Paweł Smolarek,  Chief Product Officer Cerrad. – Nagroda ta jest efektem wytężonej pracy całego zespołu i uznaniem dla naszego wzornictwa – dodaje Smolarek.

- Serdecznie dziękuję Kapitule nagrody Red Dot Award za tak ważne dla naszej firmy wyróżnienie. Postrzegam je jako potwierdzenie sensu tego, co robimy od wielu lat na rzecz ciągłego rozwoju spółki, inwestycji w najnowsze możliwe technologie i infrastrukturę. Dzięki nim możemy oferować naszym Klientom innowacyjne na skalę światową produkty. Nagrodę traktuję jako wspólny sukces zespołów Cerrad i La Mania Home
– mówi Paweł Bąk, Chief Executive Officer Cerrad.

„Oscar designu” dla Ceppo Nuovo jest również uznaniem dla kreatywności producenta, który kolekcję stworzył we współpracy z marką La Mania Home i Joanną Przetakiewicz, businesswoman dyrektor kreatywną i założycielką domu mody La Mania.

- Jesteśmy dumni z tego, że jury Red Dot doceniło nasz wspólny projekt – mówi Aleksander Przetakiewicz, Chief Executive Officer La Mania i La Mania Home, inicjator kooperacji marek i dodaje, że nagroda dowodzi rangi wspólnego przedsięwzięcia.

- Bardzo cieszy mnie fakt, że nagrodę otrzymała kolekcja inspirowana Mediolanem, wiernie oddająca elegancję włoskiej skały. Ceppo Nuovo jest połączeniem piękna otaczającego świata, podróży, mody i designu w budowaniu wnętrzarskich trendów. Mam nadzieję, że wzbudzi emocje i zainspiruje do tworzenia wyjątkowych wnętrz – mówi Joanna Przetakiewicz, Ambasadorka projektu Cerrad x La Mania Home.



Ceppo Nuovo rodem z włoskiej stolicy mody


Słońce w zenicie, unoszący się zapach kawy, atmosfera tętniąca sztuką, modą, designem. Pełna klasy i wytworności, ale nie pozbawiona energii i temperamentu. Czuć w niej echa historii, która staje się zachwycającym tłem dla nowoczesności. Pełna kontrastów, a przez to spójna, momentami chłodna, ale skąpana w południowych promieniach – włoska stolica piękna – Mediolan zachwyca na każdym kroku. To właśnie ona stała się inspiracją do stworzenia Ceppo Nuovo – kolekcji, która wiernie oddaje elegancję włoskiej skały. Trzy zachwycające barwy, wiele formatów, jedna doskonałość – dziś możesz poczuć się jak artysta. Twórz, kreuj, stąpaj po niej jak po wybiegu i zaproś do domu nieco mediolańskiego sznytu! Non c’e di che!

Kolekcja Ceppo Nuovo występuje w trzech kolorach: silver, graphite, black, kilku formatach i dwóch wykończeniach powierzchni: polerowanej i matowej. Wśród formatów - slaby w wymiarze 120 x 280 cm i grubości 6 mm.

- Zastosowaliśmy technologię, którą charakteryzuje wysoka głębia. Kamienie będące częścią grafiki, sprawiają wrażenie, jakby zostały głęboko zatopione pod taflą szkła. Kolory w gamie szarości mają przyjemny ciepły odcień, który sprawdzi się w każdym wnętrzu i przy każdym oświetleniu. Do wykonania powierzchni matowej zastosowaliśmy technologię wzmacniającą kolor. W efekcie powstały niezwykłe płytki, które doceniło jury konkursu – mówi Sebastian Stanek, Dyrektor ds. Innowacji i Technologii Cerrad.

Nagrodzone płytki Ceppo Nuovo są już w sprzedaży. – Rozpoczęliśmy dystrybucję. Najnowsze kolekcje już niedługo będzie można zobaczyć u większości naszych dystrybutorów w całej Polsce – mówi Tomasz Glegoła, Dyrektor Marketingu Cerrad i dodaje, że wspólny projekt z marką La Mania Home daje nowe możliwości. To pierwsze takie przedsięwzięcie Cerrad i w planach producenta jest wiele ciekawych działań towarzyszących wprowadzeniu na rynek nowej linii produktów.







Grupa CERRAD
press box

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:







 


OKNOBRAMA.PL


| PressBox | BIZNET24.PL | Łazienka i Kuchnia | PortalBUDOWA | 1BUDOWNICTWO.PL| DOMportal


press box: AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | ZM Henryk Kania | NEONET | Dom Bezpieczny | MODECOM | OKNOPLAST | Mondial Assistance | VALVEX | Echo Polska Properties | Makro | Kludi | KRISPOL | Excellent | PETECKI | KOŁO | Franke | Winkhaus | Prudential | Gerda | Wiśniowski | Deante | Aluprof | PGE | Sklepy Komfort | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Sopro Polska | Ceramika Paradyż | Media Expert | Amica | Geberit | ASTOR | Media Saturn | Laveo | DomPortal | MAPA |