Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow Szynka Ojca - nowość od Henryka Kani. "Pokolenia pracują na ten smak"
Szynka Ojca - nowość od Henryka Kani. "Pokolenia pracują na ten smak" Utwórz PDF Poleć znajomemu
22.10.2018.


Szynka Ojca – to wyśmienita nowość w ofercie ZM Henryk Kania. Jej smak i aromat oraz ręczne wiązanie przywodzą na myśl najlepsze, tradycyjne wędliny kojarzące się z czasami dzieciństwa. Wprowadzenie produktu na rynek wspierane będzie silną kampanią ATL oraz działaniami wizerunkowymi.

Nasze produkty tworzymy z pasją od trzech pokoleń, przekazując unikalną wiedzę i doświadczenie z ojca na syna. Z najwyższą starannością dobieramy składniki, bazując na recepturach udoskonalanych przez lata. Dlatego, z miłości do sztuki masarskiej, stworzyliśmy Szynkę Ojca – mówi Dominika Rąba, wiceprezes ZM Henryk Kania S.A. Produkt dostępny jest w trzech wariantach. – Proponujemy naszym Klientom zarówno opakowanie z wędliną w plastrach, jak i hermetycznie pakowany kawałek, a także całą szynkę przeznaczoną do lady chłodniczej i sprzedaży na wagę – dodaje Rąba.

Szynkę Ojca wyróżnia wysoka mięsność, a także unikalny dobór i kompozycja przypraw. W połączeniu z ręcznym wiązaniem, powstała wędlina czerpiąca wszystko to, co najlepsze z doskonałych, tradycyjnych wyrobów znanych sprzed lat. – To sztandarowy produkt, który uosabia najwyższe wartości naszej firmy – doświadczenie, tradycję, unikalny smak – tłumaczy Dominika Rąba. I dodaje: – Jako polska, rodzinna firma z blisko 30-letnią tradycją, oferując Szynkę Ojca, oferujemy także prawdę i wiarygodność. Bo za tym produktem stoją lata doświadczeń i wiedzy przekazywanej kolejnym pokoleniom.

Szynka Ojca wchodzi do sprzedaży już w październiku. Będzie dostępna w m.in. w sieci Biedronka oraz Kaufland. A już początkiem 2019 roku produkt otrzyma silne wsparcie w postaci kampanii ATL i działań wizerunkowych. Zaplanowana jest już m.in. emisja spotu reklamowego.



ZM Henryk Kania
press box
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |