Syropy Paola Produktem Roku 2012 |
02.04.2012. | |
Linia syropów Paola została wybrana przez konsumentów Produktem Roku 2012 i otrzymała tytuł Wybór Konsumentów. Produkt Roku. Innowacja 2012. Marka Hoopa znalazła się wśród najlepszych produktów FMCG, wskazanych jako najlepsze, w badaniu konsumenckim, przeprowadzonym przez TNS OBOP w styczniu 2012 r. Linia 12 smaków, w tym 3 letnich (cytryna, pomarańcza i brzoskwinia), zdobyła akceptację 5 tys. konsumentów, którzy wzięli udział w badaniu. Werdykt został ogłoszony 29 marca 2012, podczas uroczystej gali konkursu, w warszawskim Teatrze Kamienica. Cieszymy się, że nasza marka, która przeszła redeisgn oraz została wzbogacona o nowe smaki, również letnie, spotkała się z sympatią Konsumentów – to dla nas największa nagroda – mówi Anna Zygmunt, Brand Manager Hoop Polska Sp. z o.o. – Produktu Roku cieszy nas tym bardziej, że to już kolejny raz, kiedy marka Paola otrzymała ten tytuł. Produkt Roku to międzynarodowy program marketingowy, który tworzą dwa zasadnicze elementy: wielkie badanie opinii polskich konsumentów na temat nowych lub innowacyjnych produktów FMCG oraz tytuł i logo, którym producenci mogą posługiwać się w reklamach i na opakowaniach produktów uznanych w badaniu za najlepsze w swoich kategoriach. Program ma swoje edycje w wielu krajach na świecie, m.in. we Francji, Izraelu, Niemczech, Hiszpanii, Belgii, Holandii, USA, Wielkiej Brytanii, Brazylii i Japonii. Program ten pomaga konsumentom w podjęciu decyzji zakupowej, kupując towar oznakowany logiem Produkt Roku mają gwarancję kupowania sprawdzonego produktu przez reprezentywną grupę konsumentów. Hoop Polska Sp. z o.o, wchodząca w skład grupy Kofola S.A. jest jednym z najważniejszych producentów napojów w Europie Środkowej. Firma w swoich 3 zakładach produkcyjnych w Bielsku-Podlaskim, Grodzisku Wielkopolskim i Kutnie zatrudnia ponad 600 pracowników. Portfolio produktów obejmuje m.in. napój Hoop Cola, soczyste napoje owocowe Jupi i Jupik, napój gazowany i niegazowany Fruti, syropy Paola i Jarmark Polski oraz krystalicznie czyste wody: mineralną Arctic i wodę smakową dla dzieci Jupik Aqua. Firma jest również znanym producentem napojów pod marką własną tzw. private labels. Prezesem Zarządu Hoop Polska Sp. z o.o jest Martin Mateáš. W skład zarządu wchodzi również Simona Nováková - Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Finansowy spółki oraz Członkowie Zarządu: Marek Kmiecik – Dyrektor Marketingu i Rene Novotny – Dyrektor Operacyjny. HOOP Polska Więcej informacji Hoop Polska (PRESS BOX) |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | PROCURAL |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISHOME | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |