Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow Strategia a efekt sieci!
Strategia a efekt sieci! Utwórz PDF Poleć znajomemu
22.09.2010.
Nicholas Carr, guru współczesnego zarządzania, gościem konferencji z cyklu Autorytety Zarządzania Harvard Business Review Polska

6 października br., w Hotelu Marriott w Warszawie, odbędzie się konferencja pt. Strategia a efekt sieci! Kolejne spotkanie z cyklu Autorytety Zarządzania HBRP poprowadzi Nicholas Carr, jeden z najbardziej wpływowych guru współczesnego zarządzania. Uczestnicy spotkania będą mieli okazję dowiedzieć się m.in. jaki jest rzeczywisty wpływ Internetu na komunikację z klientami oraz jak w obliczu rewolucyjnych zmian wyprzedzić konkurencję.

Podczas spotkania, obok teorii dotyczących wpływu Internetu i zmian technologicznych na klientów oraz funkcjonowanie biznesu, zaprezentowane zostaną również praktyczne wskazówki dotyczące wykorzystywania tej wiedzy w celu budowania przewagi konkurencyjnej, dokonywania innowacyjnych zmian w prowadzeniu biznesu oraz planowania marketingu, sprzedaży i procesów interakcji z konsumentem. Nicholas Carr, były redaktor wykonawczy oryginalnego wydania Harvard Business Review, jako gość specjalny spotkania, omówi takie zagadnienia jak przygotowywanie skutecznych strategii za pomocą nowych technologii, metody obniżania kosztów IT czy nowe narzędzia tworzenia wartości firmy oraz nowoczesnej komunikacji z otoczeniem.

Warunkiem uczestnictwa w konferencji jest rejestracja na stronie www.hbrp.pl/carr. Cena regularna to 4 499 zł, natomiast klienci ICAN Institute oraz członkowie Klubu MMC otrzymują od 30 do 40 proc. zniżki.

Nicholas Carr

Nicholas Carr jest autorem artykułu opublikowanego w 2003 roku na łamach Harvard Business Review – IT Doesn’t Matter, który stał się sensacją i otworzył światową debatę nad strategiczną wartością technologii informatycznych w biznesie. Były redaktor HBR jest również autorem dwóch książek, The Big Switch: Rewiring the World, from Edison to Google oraz The Shallows: What the Internet Is Doing to Our Brains, w których rozbudowuje polemikę i bada intelektualne oraz kulturalne konsekwencje pojawienia się Internetu. Carr pełnił także rolę komentatora dla CNBC oraz CNN, wielokrotnie występował jako prelegent na wielu światowych forach branżowych, edukacyjnych i rządowych. W 2007 roku magazyn eWeek uznał Nicholasa Carra za jedną ze stu najbardziej wpływowych osób w informatyce, a pismo Optimize określiło go jako jednego z wiodących myślicieli w dziedzinie informatyki.

Autorytety Zarządzania HBRP


Cykl konferencji Autorytety Zarządzania organizowanych przez Harvard Business Review Polska, to prestiżowe wydarzenia prezentujące nowatorskie podejście do takich fundamentalnych kwestii menedżerskich, jak strategia, przywództwo, innowacja, sprzedaż i marketing. Uznani światowi eksperci prezentują na nich przełomowe koncepcje, które zmieniają spojrzenie na biznes.

Harvard Business Review Polska
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |