Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow Carrefour Polska laureatem tytułu Superbrand
Carrefour Polska laureatem tytułu Superbrand Utwórz PDF Poleć znajomemu
22.09.2010.
Już po raz drugi sieć handlowa Carrefour Polska została wyróżniona prestiżowym tytułem Superbrand. W piątej edycji konkursu na najsilniejsze marki konsumenckie obecne na polskim rynku, międzynarodowa organizacja Superbrands, działająca w ponad 85 krajach, ponownie uhonorowała tym tytułem Carrefour Polska. Pierwszy raz tytuł Superbrand został przyznany firmie w roku 2009.

Według organizatora konkursu, tytuł i statuetka Superbrand to nie tylko prestiżowa nagroda przyznawana na całym świecie, ale również świadectwo zaufania, jakim konsumenci obdarzają nagrodzone marki. Zaufania co do jakości produktu, i co bardzo ważne, przestrzegania i promowania zasad fair play w rynkowej grze. Tytuł Superbrand przyznawany jest markom, które osiągnęły najlepszą reputację w swojej dziedzinie, i które w danej branży wypracowały sobie niezwykle silną pozycję. Na całym świecie wyróżnienia wręczane w ramach projektów organizowanych pod patronatem organizacji Superbrands traktowane są jako dowody świadczące o wyjątkowej sile i rozpoznawalności nagrodzonych marek.

„Bardzo cieszymy się z faktu przyznania naszej firmie kolejnego tytułu Superbrand. Wyróżnienie to jest dla nas dowodem uznania zarówno ze strony konsumentów, jak i przedstawicieli branży reklamowo-marketingowej, którzy doceniają pracę naszych zespołów nad budowaniem wizerunku i marki Carrefour. Nagroda cieszy tym bardziej, że jest przyznana po raz kolejny, co świadczy o niesłabnącej pozycji marki, jaką jest Carrefour Polska” – mówi Maria Cieślikowska, Dyrektor ds. komunikacji zewnętrznej i PR Carrefour Polska.
Przyznanie Carrefour Polska tytułu Superbrand świadczy o tym, że poprzez przywiązanie do zasad uczciwej konkurencji i odpowiedzialności społecznej, firma jest jednym z liderów rynku i zajmuje wysoką pozycję biznesową. Tytuł ten świadczy również o doskonałej opinii, jaką marka Carrefour cieszy się wśród specjalistów. Co więcej, wyróżnienie to potwierdza fakt, że oferowane produkty oraz usługi sygnowane logo Carrefour cieszą się dużym uznaniem i zaufaniem klientów.

Superbrands to ranking marek organizowany w Polsce na zlecenie The Superbrands Ltd. Projekt ma na celu wybór najsilniejszych i najbardziej rozpoznawalnych marek obecnych na naszym rynku. Marki uczestniczące w projekcie Superbrands mogą posługiwać się specjalnym stemplem potwierdzającym przyznany im status. Pojawia się on na opakowaniach produktów, w reklamach oraz na papierach firmowych na całym świecie.

Carrefour Polska
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |