Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow Spotkanie z ZEN
Spotkanie z ZEN Utwórz PDF Poleć znajomemu
02.07.2012.


Jak osiągnąć w projektowaniu sprzętów gospodarstwa domowego idealną równowagę pomiędzy estetyką a funkcjonalnością? Jak zdobyć tytuł „najlepszego z najlepszych”?     O tym opowiadali podczas spotkania prasowego, które odbyło się 29 czerwca 2012 przedstawiciele firmy Amica.

Spotkanie nieprzypadkowo odbyło się w popularnej warszawskiej restauracji orientalnej ZEN – w końcu jego głównym bohaterem był zaprojektowany przez Michała Biernackiego ze studia Code Design piekarnik o tej samej nazwie. Uczestnicy spotkania mogli podziwiać na żywo i testować funkcje pierwszego polskiego produktu , który w konkursie red dot design award zdobył najwyższą nagrodę – tytuł „best of the best”. Powściągliwa kolorystyka ZEN – fronty z białego lub czarnego matowego szkła z charakterystycznym drewnianym uchwytem ciekawie współgrała z równie stonowanymi kolorami wnętrza restauracji.

O filozofii projektowej Amiki i o tworzeniu Zen opowiadali zgromadzonym przedstawicielom mediów Joanna Krzywda, Product Manager i Zdzisław Wiese, Brand & PR Manager. Ten innowacyjny produkt inspirowany dalekowschodnim umiłowaniem do prostoty i swoistego estetycznego minimalizmu to dowód na to, że firma konsekwentnie idzie wybraną przez siebie drogą innowacji oraz rozwoju własnego, oryginalnego wzornictwa produktów. W podejściu Amiki kluczową zasadą jest także tworzenie produktów dopasowanych do potrzeb i oczekiwań użytkowników, produktów przyjaznych, funkcjonalnych oraz intuicyjnych. W ubiegłym roku pierwszym istotnym dowodem uznania dla projektowego zespołu Amiki oraz współpracujących z firmą designerów było wyróżnienie w konkursie red dot design award. Ten rok przyniósł już najwyższe z możliwych w tym prestiżowym konkursie trofeów – to prawdziwy sukces firmy z Wronek!

Osiągnięcie doskonałości wymaga ciężkiej pracy i cierpliwości – to nie tylko wnioski z doświadczeń Amiki, ale także jedna z zasad leżących u podstaw sztuki kaligrafii japońskiej. Precyzyjne napisanie skomplikowanego ideogramu tylko z pozoru wydaje się łatwe – można było przekonać się o tym podziwiając pokaz zaproszonej przez Amikę jako gość spotkania Sensei Nakayasu Yoshimi z warszawskiej szkoły kaligrafii japońskiej Murasaki. Obserwacja „shodo” (bo tak po japońsku okresla się kaligrafię) na mistrzowskim poziomie 5 dan okazało się równie fascynujące i wyciszające. Spotkanie zakończył lunch z daniami dalekowschodniej kuchni.

Amica 
WIĘCEJ INFORMACJI Z FIRMY AMICA WRONKI S.A. (PRESS BOX)
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |