Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow Rośnie Dział Sprzedaży Hoop Polska
Rośnie Dział Sprzedaży Hoop Polska Utwórz PDF Poleć znajomemu
20.04.2010.

Ubiegły rok obfitował w wiele zmian w Hoop Polska, które objęły także dział sprzedaży. Od listopada 2009 funkcję Dyrektora Sprzedaży pełni Robert Rohoza, który dokonał restrukturyzacji działu, powołując na stanowisko Dyrektora Sprzedaży Tradycyjnej Grzegorza Klibera, Dyrektora Kluczowych Klientów Janusza Godlewskiego oraz Dyrektora Trade Marketingu Radosława Andruszczaka.

Rok 2010 rozpoczął się przede wszystkim znaczącym, 40-procentowym, wzrostem zatrudnienia w Dziale Sprzedaży – nowi Przedstawiciele Handlowi rozpoczęli pracę już od lutego br. Stworzona została nowa struktura działu, nowy podział regionalny, a założenia sprzedażowe uzależnione zostały od potencjału każdego regionu, począwszy od stanowiska Przedstawiciela Handlowego, a kończąc na stanowisku Regionalnego Dyrektora Sprzedaży. Na początku kwietnia odbyła się konferencja sprzedaży Hoop Polska, na których - poza zaprezentowaniem zmian - omówiono nowe standardy pracy oraz nowy system motywacyjny w Hoop Polska, które w perspektywie tego roku mają poprowadzić firmę Hoop Polska do silnej pozycji w segmencie soft drinks.


Robert Rohoza

„Przed naszym działem stoi dużo wyzwań. Wzrost zatrudnienia Przedstawicieli Handlowych, ASMs, zupełnie nowa struktura odpowiedzialna za współpracę z kanałem hurtowym, przebudowany dział KA oraz dział Trade Marketingu, profesjonalny dział trenerski, dział wspierający sprzedaż i dział audytu, stawia nasze siły sprzedaży na poziomie największych graczy na rynku – takie decyzje jak ta, zmiany strukturalne w dziale, atmosfera współzawodnictwa, etyczne zachowania, standardy przywódcze i zmotywowany zespół już procentują  – mówi Robert Rohoza Dyrektor Sprzedaży w Hoop Polska - ponieważ bez względu na zajmowane stanowisko w organizacji każdy z pracowników ma świadomość wagi swoich codziennych obowiązków. Poprzez powyższe działania planujemy obsługiwać bezpośrednio około 30 000 punktów detalicznych w skali miesiąca, docierając do naszych obecnych i potencjalnych konsumentów każdego dnia.”



Hoop Polska Sp. z o.o
, wchodząca w skład grupy Kofola S.A. jest jednym z najważniejszych producentów napojów w Europie Środkowej. Firma w swoich 3 zakładach produkcyjnych w Bielsku-Podlaskim, Grodzisku Wielkopolskim i Kutnie zatrudnia blisko 1000 pracowników.   

Portfolio produktów obejmuje m.in. napój Hoop Cola, soczyste napoje owocowe Jupi i Jupik,  napój gazowany i niegazowany Fruti, syropy Paola o intensywnym smaku dojrzałych owoców, napój energetyzujący R20 oraz krystalicznie czyste  wody: mineralną Arctic i wodę smakową dla dzieci Jupik Aqua. Firma jest również znanym producentem napojów pod marką własną tzw. private labels.

Prezesem Zarządu Hoop Polska Sp. z o.o jest Krzysztof Grudziński. W skład zarządu wchodzi również Bernard Woźniak - Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Finansowy spółki oraz Członkowie Zarządu: Marek Kmiecik – Dyrektor Marketingu i Rene Nowotny – Dyrektor Operacyjny.

HOOP Polska
Więcej informacji Hoop Polska (PRESS BOX)

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:



























 

 


kredyt gotówkowy


| PressBox | PartnerHandel.pl | Łazienka i Kuchnia | pHandel.pl | PortalBUDOWA | Developerium.pl| DOMportal


press box: Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | ZM Henryk Kania | NEONET | Dom Bezpieczny | MODECOM | OKNOPLAST | Mondial Assistance | VALVEX | Echo Polska Properties | Makro | Kludi | KRISPOL | Excellent | PETECKI | KOŁO | Franke | Winkhaus | Prudential | Gerda | Wiśniowski | Deante | Aluprof | PGE | Sklepy Komfort | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Sopro Polska | Ceramika Paradyż | Media Expert | Amica | Geberit | ASTOR | Media Saturn | Laveo | DomPortal |