Skip to content

Reklama

START
Produkt Roku 2011 według "Reader's Digest" Utwórz PDF Poleć znajomemu
02.02.2012.


Od wielu lat redakcja „Reader’s Digest”, znanego miesięcznika o zasięgu światowym, przyznaje w imieniu swoich czytelników nagrodę Produkt Roku 2011. Wyboru dokonują sami konsumenci, a nie dziennikarze, tak więc można uznać to wyróżnienie za głos użytkowników, którzy wskazują swoje preferencje.

„Reader’s Digest” – tym razem z portalem www.digest.com.pl – przeprowadził już 7. edycję swojego badania konsumenckiego mającego wyłonić najchętniej i najczęściej kupowane produkty w roku 2011. Ankieta została wysłana do 120.000 internautów z liczącej ponad 730.000 bazy danych czytelników popularnego miesięcznika. Wyniki tegorocznego rankingu zostały opracowane na podstawie 1 200 odpowiedzi stanowiących reprezentatywną próbę badawczą.

Ankieta skierowana do czytelników „Reader’s Digest” zawierała 60 kategorii, w których badani dokonywali spontanicznych wyborów, wskazując tylko jeden produkt w każdej kategorii. Oznacza ta, że organizatorzy nic nie sugerowali, a czytelnicy mieli sami podać produkty najczęściej i najchętniej kupowane, by w ten sposób – wolą większości – wyłonić Produkt Roku 2011.

Wybory czytelników, a zarazem internautów, okazały się niezwykle pomyślne dla Amiki, która zwyciężyła w dwóch najważniejszych kategoriach dotyczących ADG, i to z wyraźną przewagą nad konkurentami. Kategorie owe to: Kuchnia gazowa/elektryczna oraz chłodziarka/zamrażarka. Nagrody te skłaniają oczywiście do kilku refleksji, którymi warto się w tym miejscu i teraz – na gorąco i na zimno – podzielić.

Po pierwsze, tak korzystny wynik oczywiście cieszy i jest powodem do dużej radości, a także wdzięczności. Po drugie, ten sam korzystny wynik nie jest jednak dla Amiki zaskoczeniem, ale raczej potwierdzeniem konsekwentnie, od lat realizowanej polityki i samej sprzedaży. Po trzecie, polscy konsumenci poprzez wskazanie Produktu Roku 2011 zadeklarowali, iż mają zaufanie do polskich marek, a w swoich wyborach oraz zakupach opinię tę potwierdzili.

Wyróżnienia przyznane Amice przez konsumentów mają swoje mocne podstawy w innowacjach i nowoczesnych rozwiązaniach stosowanych w sprzęcie AGD. Dlatego w kontekście kuchni warto wspomnieć chociażby o rozwiązaniu OptiGas, który optymalizuje zużycie gazu podczas gotowania. Efekt jest taki, że wzrasta sprawność cieplna, a zużycie gazu jest zmniejsza się nawet o 12%. Innym przykładem innowacji będzie płyta indukcyjna Plug & Play zasilana napięciem 230 V, którą można podłączyć do takiego samego gniazdka, do którego podłączamy czajnik czy żelazko. Po prostu Plug & Play. To właśnie dzięki takim rozwiązaniom użytkownicy cenią produkty Amiki i chętnie wyposażają w nie swoje gospodarstwa domowe. Dzięki nim są na bieżąco z zaawansowaną technologią oraz mają okazję i przyjemność na co dzień korzystać z intuicyjnej obsługi, która ułatwia pracę w kuchni, a przez to czyni życie znacznie bardziej różowym od tego, które znali do tej pory.

Każdy laur dla Amiki jest cenny. Każdy jest silną motywacją do poszukiwania jeszcze lepszych rozwiązań, by sięgnąć po ideał. U nas na laurach się nie spoczywa. Do zdobycia jest jeszcze przecież tak wiele.

Amica
WIĘCEJ INFORMACJI Z FIRMY AMICA WRONKI S.A. (PRESS BOX)
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | PROCURAL |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISHOME | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |