Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow Printpack finalizuje kolejny produkt i zdobywa nowego klienta
Printpack finalizuje kolejny produkt i zdobywa nowego klienta Utwórz PDF Poleć znajomemu
10.07.2012.
Kolejny nowy produkt opuszcza fabrykę Printpack w Kutnie. Całość projektu począwszy od stworzenia koncepcji, a skończywszy na wdrożeniu nowej trójwarstwowej struktury dla jednorazowych saszetek powstała w polskim oddziale, a uzyskany produkt wprowadził na rynek wiodący producent żywności i napojów w Wielkiej Brytanii, firma Aimia Foods Limited.

Aimia Foods Limited doświadczała problemów związanych z wadliwością i nieszczelnością saszetek spowodowanych zanieczyszczeniem zgrzewu poprzez kontakt ze  znajdującym się wewnątrz opakowania produktem. Printpack przeprowadził dokładną analizę problematycznych saszetek w celu ustalenia przyczyn niepowodzeń. Wykorzystanie trójwarstwowego laminatu ze specjalną warstwą zgrzewalną polietylenu, pozwoliło firmie Printpack zaoferować nowy format, który rozwiązywał dotychczasowe problemy.

Pracownicy firmy Printpack przeprowadzili wielokrotne testy nowych opakowań, włącznie z monitorowaniem procesu pakowania oraz 'rozrywania' zgrzewu służących do pomiaru integralności saszetek. Nowe opakowania nie tylko poprawiły szczelność i wydajność (własności ‘seal and tear’), ale zapewniły również lepszą ochronę sypkiego produktu poprzez zwiększoną barierowość folii oraz zapewniły łatwiejsze przechowywanie i transport w trudnych warunkach, takich jak wysoka wilgotność lub skrajnie niskie temperatury.

Stephen Corbett, Packaging Manager w firmie Aimia Foods Limited powiedział: “Mieliśmy problemy z poprzednimi opakowaniami na etapie procesu pakowania – zgrzew saszetek nie był trwały przez co otrzymywaliśmy reklamacje od detalistów i klientów. Zastosowanie nowej struktury rozwiązało nasze problemy. Sukces możliwy był dzięki firmie Printpack, która wspierała nas swoim doświadczeniem i doradztwem technicznym w czasie całego procesu.”

Ian Thorne, Key Account Manager w europejskim oddziale Printpack dodaje: „Kiedy podjęliśmy się tego projektu, naszym głównym celem była poprawa efektywności opakowania. Zaproponowaliśmy bardzo złożoną specyfikację, która sprawdziła się doskonale, przewyższając dotychczasowe standardy produkcji. W naszej fabryce w Kutnie posiadamy obecnie najnowocześniejsze technologie i maszyny przez co udało nam się uzyskać lepszy jakościowo i bardziej niezawodny produkt końcowy, od tego, który dostarczał poprzedni dostawca opakowań. Dla firmy Aimia Foods produkcja saszetek w Kutnie oznacza także ciągłość oraz bezpieczeństwo zaopatrzenia, a ponieważ produkty gotowe składowane są lokalnie, realny czas dostawy skrócił się z 5-6 tygodni do 48 godzin” – podsumowuje Thorne.

Printpack
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |