"Piotr i Paweł" w czołówce |
13.06.2011. | |
Nawiązując do badań efektywności wybranych sieci handlowych pod kątem wyników obrotów przypadających na metr kwadratowy powierzchni sprzedaży opublikowanych w artykule "Sieci mniejszych sklepów lepsze od hipermarketów" gazety Rzeczpospolita z dnia 13.06.2011 r., sieć "Piotr i Paweł" informuje, iż tak, jak jeszcze kilka lat temu, o czym wspomina w publikacji Maciej Faliński, dyrektor generalny Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji, tak i teraz supermarkety "Piotr i Paweł" notują ten wskaźnik na bardzo wysokim poziomie. Według dokonanych analiz obrót z metra kwadratowego dla sklepów funkcjonujących w 2010 roku wyniósł on 20 312,00,- zł. Zatem "Piotr i Paweł" w czołówce. Piotr i Paweł ( www.piotripawel.pl ) WIĘCEJ INFORMACJI z Piotr i Paweł S.A. (PRESS BOX) |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |