Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow Paola orzeźwia smakiem, rozpieszcza nagrodami
Paola orzeźwia smakiem, rozpieszcza nagrodami Utwórz PDF Poleć znajomemu
23.05.2012.


Wystartowała letnia loteria konsumencka syropów marki Paola pod hasłem "Orzeźwiamy smakiem, rozpieszczamy nagrodami". Potrwa 6 tygodni, do 8 lipca.

Paola kontynuuje strategię letnich aktywności promocyjnych. Po ubiegłorocznej kampanii reklamowej przeprowadzonej w lecie, po raz pierwszy w historii segmentu syropów, marka kontynuuje działania prowadzone o tej porze roku.

Wystarczy kupić dwa dowolne syropy o poj. 0,43l lub jeden o poj. 0,97l, zachować paragon i wysłać smsa o treści PAOLA na numer 7168 (koszt z VAT 1,23zł). Każdy konsument może wysłać dowolną ilość zgłoszeń, adekwatną do liczby paragonów za zakupione syropy. W loterii biorą udział wszystkie produkty pod marką Paola Syrop Owocowy (12 SKU w poj. 0,43l oraz 3 SKU w poj. 0,97l). Co tydzień odbywać się będą losowania 10 blenderów marki Zelmer, których w sumie zostanie rozlosowanych 60. Nagrodą  główną, w której wezmą udział wszystkie zgłoszenia, jest : bon IKEA o wartości 15.000PLN na zakup kuchni marzeń. Losowanie odbędzie się 09.07.2012.

Promujemy używanie syropów nie tylko w okresie jesienno-zimowym, ale przygotowanie letnich orzeźwiających napojów z syropów i wody w słoneczne i upalne dni – mówi Anna Zygmunt, Brand Manager Hoop Polska.- Przy tej okazji chcemy nagrodzić naszych konsumentów, dając możliwość wygrania atrakcyjnych nagród.

Komunikacja loterii odbywać się będzie w Internecie na serwisie www.paola.pl , na którym zawieszona została specjalna strona loteryjna oraz na Facebooku. W Internecie prowadzona będzie również kampania reklamowa loterii. Loteria będzie promowana również w punktach sprzedaży za pomocą  zawieszek, wobblerów i  plakatów.

Za realizację oraz promocję loterii odpowiada agencja OS3.







***
Hoop Polska Sp. z o.o, wchodząca w skład grupy Kofola S.A. jest jednym z najważniejszych producentów napojów w Europie Środkowej. Firma w swoich 3 zakładach produkcyjnych w Bielsku-Podlaskim, Grodzisku Wielkopolskim i Kutnie zatrudnia ponad 600 pracowników.   

Portfolio produktów obejmuje m.in. napój Hoop Cola, soczyste napoje owocowe Jupi i Jupik,  napój gazowany i niegazowany Fruti, syropy Paola i Jarmark Polski oraz krystalicznie czyste  wody: mineralną Arctic i wodę smakową dla dzieci Jupik Aqua. Firma jest również znanym producentem napojów pod marką własną tzw. private labels.

Prezesem Zarządu Hoop Polska Sp. z o.o jest Martin Mateáš. W skład zarządu wchodzi również Simona Nováková - Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Finansowy spółki oraz Członkowie Zarządu: Marek Kmiecik – Dyrektor Marketingu, Paweł Wolnicki – Dyrektor Komercyjny i Rene Novotny – Dyrektor Operacyjny.

HOOP Polska
Więcej informacji Hoop Polska (PRESS BOX)
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:



























 

 


kredyt gotówkowy


| PressBox | PartnerHandel.pl | Łazienka i Kuchnia | pHandel.pl | PortalBUDOWA | Developerium.pl| DOMportal


press box: Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | ZM Henryk Kania | NEONET | Dom Bezpieczny | MODECOM | OKNOPLAST | Mondial Assistance | VALVEX | Echo Polska Properties | Makro | Kludi | KRISPOL | Excellent | PETECKI | KOŁO | Franke | Winkhaus | Prudential | Gerda | Wiśniowski | Deante | Aluprof | PGE | Sklepy Komfort | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Sopro Polska | Ceramika Paradyż | Media Expert | Amica | Geberit | ASTOR | Media Saturn | Laveo | DomPortal |