Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow Nowy Arctic
Nowy Arctic Utwórz PDF Poleć znajomemu
31.05.2010.


W sezon 2010 marka Arctic wchodzi z nową etykietą, a wersje smakowe wody Arctic z nową recepturą bez dodatku sztucznych substancji słodzących.

Nowa etykieta jest bardziej dopasowana do kategorii wód i zawiera wszystkie istotne dla konsumenta informacje.  Oprócz dynamicznego czerwonego logotypu, znajdują się na niej profil glebowy, który pokazuje naturalne  pochodzenie wody,a także logo programu „Wiem, co wybieram”. Na etykiecie znajduje się również ikona, która potwierdza, że Woda Arctic plus jako jedyna w Polsce została przebadana przez szwajcarskie laboratorium Labor Veritas, które potwierdziło jej jakość i skład mineralny.

Oprócz takich samych elementów,  na wodach ze smakiem zamieszczone są również duże i apetyczne wizerunki owoców, wyraźne oznaczenie smaku  w postaci patki i paska w odpowiednim dla smaku kolorze. Na etykiecie znajduje się również informacja o GDA. Jednak w wodach smakowych najważniejszą nowością jest fakt, że mają ulepszoną recepturę - mają bardziej naturalny, owocowy smak ponieważ  nie zawierają sztucznych substancji słodzących.

Ważne jest również to, że w sezonie 2010 woda Arctic wprowadza nowe, niższe ceny – 1,49 PLN (klasyczna) i 2,29 PN (smakowa) w segmencie MT, natomiast  w handlu tradycyjnym odpowiednio: 1,69 PLN oraz 2,49 PLN*


*sugerowane ceny dotyczą wody Arctic klasycznej i smakowej o pojemności 1,5l


 


Hoop Polska Sp. z o.o, wchodząca w skład grupy Kofola S.A. jest jednym z najważniejszych producentów napojów w Europie Środkowej. Firma w swoich 3 zakładach produkcyjnych w Bielsku-Podlaskim, Grodzisku Wielkopolskim i Kutnie zatrudnia blisko 1000 pracowników.   

Portfolio produktów obejmuje m.in. napój Hoop Cola, soczyste napoje owocowe Jupi i Jupik,  napój gazowany i niegazowany Fruti, syropy Paola o intensywnym smaku dojrzałych owoców, napój energetyzujący R20 oraz krystalicznie czyste  wody: mineralną Arctic i wodę smakową dla dzieci Jupik Aqua. Firma jest również znanym producentem napojów pod marką własną tzw. private labels.

Prezesem Zarządu Hoop Polska Sp. z o.o jest Krzysztof Grudziński. W skład zarządu wchodzi również Bernard Woźniak - Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Finansowy spółki oraz Członkowie Zarządu: Marek Kmiecik – Dyrektor Marketingu i Rene Nowotny – Dyrektor Operacyjny.


HOOP Polska
Więcej informacji Hoop Polska (PRESS BOX)

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:



























 

 


kredyt gotówkowy


| PressBox | PartnerHandel.pl | Łazienka i Kuchnia | pHandel.pl | PortalBUDOWA | Developerium.pl| DOMportal


press box: Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | ZM Henryk Kania | NEONET | Dom Bezpieczny | MODECOM | OKNOPLAST | Mondial Assistance | VALVEX | Echo Polska Properties | Makro | Kludi | KRISPOL | Excellent | PETECKI | KOŁO | Franke | Winkhaus | Prudential | Gerda | Wiśniowski | Deante | Aluprof | PGE | Sklepy Komfort | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Sopro Polska | Ceramika Paradyż | Media Expert | Amica | Geberit | ASTOR | Media Saturn | Laveo | DomPortal |