Nowa włoska marka w internecie! |
09.02.2011. | |
W internecie pojawił się nowy butik - fashionidea.pl. Pomysł stworzenia sklepu online powstał z inspiracji modą włoską. W Polsce dystrybutorem marki CLASS jest firma FDF IDEA, właściciel butiku fashionidea.pl.
W butiku online fashionidea.pl można kupić ubrania dla kobiet włoskiej marki CLASS. Sklep oferuje szeroką gamę ubrań na każdą okazję a specjalizuje się w kobiecych ubraniach biznesowych i formalnych. Styl CLASS jest harmonijny, praktyczny i elegancki niezależnie od pory dnia, jest ceniony za wygląd oraz za wygodę w noszeniu. Podstawą kolekcji są zestawy ubrań do pracy zgodne z obowiązującym dress codem. Poza klasyką biurową, CLASS ma również do zaoferowania wiele ciekawych propozycji zgodnych z najnowszymi trendami modowymi. „Nasz butik powstał z myślą o kobietach aktywnych zawodowo, które doceniają szybką i wygodną formę zakupów w internecie. Dajemy klientkom możliwość indywidualnej konsultacji telefonicznej lub mailowej, doradzimy co wybrać na spotkanie służbowe, konferencję i inne okazje” – mówi Wioletta Świątkowska, właścicielka sklepu oraz przedstawiciel marki CLASS na Polskę. Styl, jakość wykonania oraz dbałość o detale to siła marki CLASS. Jej przedstawicielka planuje dodatkową niespodziankę oraz korzyści dla swoich klientów – spotkania www.fashionidea.pl Grass Roots |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | PROCURAL |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISHOME | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |