MAKRO inwestuje w nowy kanał dystrybucji żywności |
![]() |
![]() |
15.09.2016. | |
![]() Firma MAKRO Polska rozpoczęła budowę sieci platform dystrybucyjnych w kluczowych dla sektora HoReCa lokalizacjach Polski. Projekt realizowany jest w ramach długofalowej strategii rozwoju kanału dostaw B2B. Umowa na najem pierwszego magazynu została podpisana z firmą MLP Group. Obok istniejących już hal MAKRO powstanie zupełnie nowa sieć platform dystrybucyjnych zlokalizowanych w lokalizacjach kluczowych pod kątem sektora gastronomicznego. Rozwój aktywnych dostaw dla sektora HoReCa jest częścią długoterminowej strategii firmy. Umowa najmu pierwszego magazynu została podpisana z firmą MLP Group. Pierwszy obiekt powstanie w okolicach Warszawy na terenie parku logistycznego MLP Pruszków II. Jego powierzchnia wyniesie 10,1 tys. metrów kwadratowych. - Rozwijamy model wielokanałowy poprzez połączenie usług dystrybucji żywności i formatu cash & carry, które dopasowujemy do lokalnych potrzeb rynkowych – komentuje decyzję Eric Porier, Prezes Zarządu MAKRO. - Bardzo cieszymy się z możliwości współpracy z jedną z największych firm handlowych na świecie. To dla nas bardzo ważne przedsięwzięcie, będące gwarantem naszych umiejętności i dużego zaufania, którym zostaliśmy obdarzeni - mówi Radosław T. Krochta, Prezes MLP GROUP S.A. MAKRO inwestuje w unikalne magazyny dostosowane do potrzeb sektora HoReCa. Wielkość obiektów dostosowana będzie do wymogów lokalnych rynków. Magazyny zostaną zaopatrzone w najnowocześniejszą technologię, m.in. w system chłodniczy oparty na technologii CO2, który zapewni niskie zużycie energii i wysoki poziom ochrony środowiska. Platformy dystrybucyjne zagwarantują klientom HoReCa stałą dostępność, najszerszy wybór oraz najwyższą jakość produktów. – Oferta MAKRO dostosowywana jest do potrzeb najbardziej wymagających klientów HoReCa, podczas gdy nasze siły sprzedaży pracują nad wzmacnianiem relacji z sektorem. W dystrybucji liczy się przede wszystkim niezawodność. Regionalne platformy pozwolą nam skrócić czas realizacji zamówień przy zachowaniu najwyższej jakości produktów – podsumowuje Eric Poirier. |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | MODECOM | Mondial Assistance | VALVEX | Makro | Kludi | KRISPOL | Excellent | PETECKI | Franke | Winkhaus | Gerda | Aluprof | PGE | Sklepy Komfort | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | ASTOR | Media Saturn | MAPA |