Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow Kolekcja Home Inclusive 2.0 marki WIŚNIOWSKI z wyróżnieniem dla najlepszych
Kolekcja Home Inclusive 2.0 marki WIŚNIOWSKI z wyróżnieniem dla najlepszych Utwórz PDF Poleć znajomemu
12.07.2018.


Znamy laureatów prestiżowego projektu Home Zone – jakość i niezawodność. Kolejny raz firmy walczyły o zaszczytny tytuł oraz Znak Jakości Home Zone, będący niezwykle wartościowym wyróżnieniem w branży architektonicznej, budowlano-remontowej, aranżacyjnej oraz wyposażenia wnętrz. Jednym z laureatów jest firma WIŚNIOWSKI z kolekcją Home Inclusive 2.0.

Firma WIŚNIOWSKI po raz kolejny może szczycić się zdobyciem niezwykle cennego wyróżnienia i tym samym pozostawić w tyle swoich konkurentów. Jej autorska kolekcja – Home Inclusive 2.0 kolejny już raz została doceniona. Tym razem zyskała ona Znak Jakości Home Zone 2018.

Home Zone to przedsięwzięcie wyróżniające i promujące najwyższej jakości produkty i usługi, potwierdzone przez niezależne jury. Celem jest także wskazywanie przedsiębiorstw, które wykorzystują nowatorskie rozwiązania i pozytywnie wyróżniają się na tle innych firm postępując zgodnie z zasadami etyki biznesowej.

Firma WIŚNIOWSKI zaskakuje nie tylko swoją pomysłowością, ale także zaangażowaniem. Nie bez powodu dewizę marki stanowią „innowacja i jakość” - firma do wytworzenia swoich produktów wykorzystuje wyłącznie najnowocześniejszą technologię i bazuje na sprawdzonych systemach, czego efektem jest niezawodność i niebanalny design.

„To kolejny sukces naszej kolekcji. Doskonale wiemy, w którą stroną podążać, aby odnieść sukces. Home Inclusive 2.0 to kwintesencja dobrego smaku, wyczucia, a przede wszystkim harmonii, która jest bardzo pożądana we współczesnej architekturze. Niezwykle cieszymy się, że nasz wysiłek, a przede wszystkim serce i zaangażowanie, które włożyliśmy podczas realizacji tego projektu, zostały zauważone i docenione” - mówi Kataryna Świderska, dyrektor marketingu w firmie WIŚNIOWSKI.

Firma WIŚNIOWSKI nieustannie rozwija się, poszukując coraz to nowszych rozwiązań w zakresie jakości i technologii, nie boi się podejmować odważnych decyzji, a tym samym udowadnia, że nie ma sobie równych. Nagroda uzyskana dzięki kolekcji Home Inclusive 2.0 stanowi zwieńczenie wysiłku, który firmą włożyła, tworząc zwycięską kolekcję.

WIŚNIOWSKI
press box
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | PROCURAL |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISHOME | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |