Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow Kampania PGE Obrót "Daj się oświecić" z nagrodą MP Power
Kampania PGE Obrót "Daj się oświecić" z nagrodą MP Power Utwórz PDF Poleć znajomemu
28.03.2017.


Projekt pokazujący techniki nieuczciwych sprzedawców energii, często podszywających się pod markę PGE Polską Grupę Energetyczną, zdobył uznanie w kategorii "CSR w branży eventowej". Dla spółki przygotowała go i zrealizowała agencja El Padre.


Akcja „Daj się oświecić” skierowana była do klientów PGE narażonych na działanie nieuczciwych sprzedawców energii elektrycznej i uświadamiała techniki, którymi się posługują. W czasie jej trwania okazało się, że aż 42 proc. uczestników nie czyta regulaminów przed ich podpisaniem, gdy zapoznają się z nimi poza siedzibą firmy.

Jak to sprawdziliśmy? Podczas eventów zorganizowanych w 17 miastach w Polsce, w regionach nasilonego działania nieuczciwych sprzedawców energii, ankieterzy zapraszali losowo wybranych przechodniów do udziału w konkursach z nagrodami. W celu wzięcia udziału w zabawie chętni podpisywali regulamin konkursu, w którym celowo znalazły się ukryte niekorzystne zapisy.

Osoby, które podpisały regulamin bez czytania, musiały wypełnić jeden z jego warunków, na który wcześniej wyraziły zgodę. Po ich wypełnieniu otrzymywały nagrody. Wśród warunków znalazło się m.in. wykonanie dziesięciu przysiadów z zamkniętymi oczami, zaśpiewanie piosenki, zatańczenie walca, wyrecytowanie kilku wersów inwokacji z "Pana Tadeusza" lub skakanie na skakance.

Spot podsumowujący akcję „Daj się oświecić - https://www.youtube.com/watch?v=doQP4fCsS3M

- Działania nieuczciwych sprzedawców to zmora całego sektora sprzedaży energii elektrycznej. Dokładamy wszelkich starań, żeby ostrzegać klientów przed niebezpieczeństwem. Nie tylko angażujemy się we wspólne działania z innymi firmami w ramach Towarzystwa Obrotu Energią, ale także sami organizujemy akcje edukacyjne. Cieszymy się, że zwiększają bezpieczeństwo klientów, a przy okazji są docenianie przez ekspertów w dziedzinie marketingu – mówi Dariusz Czuk, prezes zarządu PGE Obrót.

 Nagroda została przyznana podczas uroczystej gali Meeting Planner Power Awards, która odbyła się w Warszawie. MP Power Award to uznany konkurs poświęcony branży eventowej, pokazujący najlepsze realizacje i praktyki we wszystkich jej sektorach. Główna ideą konkursu jest przedstawienie wartości i efektywności narzędzi z zakresu szeroko rozumianego event marketingu.

Nominację do tej nagrody dostała również inna akcja PGE Obrót przygotowana przez El Padre „Fachowcy w trasie”. W ramach oferty "Prąd jak prąd, ale z pomocą fachowców", PGE postanowiła sprawić świąteczny prezent najmłodszym i dokonać w wybranych domach dziecka oraz ośrodkach społecznych bezpłatnych, kompleksowych napraw. Dodatkowo, podczas wizyt fachowców, zespół Recycling Band umilał czas podopiecznym, dając świąteczny koncert.



PGE Obrót
press box

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | PROCURAL |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISHOME | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |