Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow Już po raz piąty Ceramika Paradyż została laureatem "JAKOŚCI ROKU"
Już po raz piąty Ceramika Paradyż została laureatem "JAKOŚCI ROKU" Utwórz PDF Poleć znajomemu
07.06.2011.
Jest już niemal tradycją, że Ceramika Paradyż zdobywa tytuły „JAKOŚĆ ROKU”, przyznawane przez wydawcę dodatku branżowego „Biznes Raport” w Dzienniku Gazecie Prawnej wraz z Polskim Centrum Badań i Certyfikacji S.A. 10 marca 2011 roku podczas uroczystej gali firma odebrała dwa dyplomy „JAKOŚĆ ROKU 2010” oraz wyróżnienie specjalne - laur „JAKOŚĆ ROKU Złoto 2011”.  Prestiżu dodaje fakt, że do „złotego” grona należy niewiele firm, a tegoroczna nagroda specjalna, oprócz Ceramice Paradyż, przypadła tylko jednemu przedsiębiorstwu. Jurorzy docenili inwestycje w standardy projakościowe, które producent płytek ceramicznych rozwija od początku swojego istnienia.

Innowacyjnie i ekologicznie
Tytuł „JAKOŚĆ ROKU 2010” przyznawany jest w czterech kategoriach: produkt, usługa, innowacja oraz ekologia. W tym roku Ceramika Paradyż startowała w dwóch: produkt oraz ekologia.

Kategoria produkt to w przypadku Ceramiki Paradyż najnowsze rozwiązania w produkcji mozaiki i dekoracji oraz technologie DURST i CROMA - rozwiązania innowacyjne na skalę europejską. Ich unikalność polega na zastosowaniu zaawansowanych nadruków komputerowych w produkcji płytek ściennych dużego formatu oraz wdrożeniu w obróbce gresu technologii nadającej płytkom powierzchnię polerowaną albo satynową. Wszystkie płytki, które opuszczają zakłady produkcyjne, produkowane są w oparciu o wymagania normy zharmonizowanej PN-EN 14411 „Płytki i płyty ceramiczne. Definicje, klasyfikacja, charakterystyki i znakowanie”. Ponadto płytki objęte są 5-letnią gwarancją.

Drugim aspektem produkcji, na który Ceramika Paradyż zwraca uwagę, są rozwiązania ekologiczne. W procesie produkcji płytek ceramicznych zakłady produkcyjne wykorzystują bowiem ciepło odpadowe oraz spaliny z pieców rolkowych do bezpośredniego ogrzewania suszarni.

Stawiamy na jakość
Oprócz inwestycji w nowoczesną produkcję, Ceramika Paradyż postawiła na umiejętne zarządzanie jakością. „Sukces w konkursie traktujemy jako dopełnienie zadań założonych i zrealizowanych w ramach prowadzonej od lat polityki projakościowej. W celu zwiększenia jakości stale monitorujemy rynek i reagujemy na propozycje oraz potrzeby zgłaszane przez naszych klientów. Ponadto regularnie stosujemy okresową ocenę skuteczności i efektywności przyjętej polityki zarządzania. Dzięki licznym staraniom od lat udaje się nam zachować najwyższe standardy jakości” – mówi Lucyna Badura, Dyrektor Systemów Jakości/Pełnomocnik Zarządu Grupy Paradyż ds. systemów zarządzania jakością.

Kluczowe czynniki sukcesu polityki jakościowej
Polityka projakościowa Ceramiki Paradyż składa się z licznych działań mających na celu utrzymanie najwyższego poziomu oferowanych produktów oraz dbałości o prawidłowy system zarządzania.

  • Jednym z działań jest wdrożenie programu „Lean Manufacturing”, czyli filozofii zarządzania, polegającej na nieustannym eliminowaniu marnotrawstwa (Muda). W jej wdrażaniu uczestniczą wszyscy pracownicy przedsiębiorstwa – od Prezesa Zarządu po operatorów maszyn.
  • Do prawidłowego funkcjonowania niezbędne są również skuteczne systemy informatyczne. Grupa Paradyż wdrożyła system IFS 7.5 wraz z rozszerzonymi funkcjonalnościami, rozbudowała system EOD (Elektroniczny Obieg Dokumentów), wprowadziła system CRM i MH (Mobilny Handlowiec) usprawniający pracę przedstawicieli, a także wdrożyła system Optima Controling pomagający w decyzjach strategicznych.
  • Oprócz dbałości o sposób zarządzania oraz wdrożonych systemów informatycznych istotnym czynnikiem sukcesu Ceramiki Paradyż jest wsparcie sprzedaży – internetowa platforma sprzedażowa oraz system zarządzania magazynami WMS (Warehouse Management System). W komunikacji z klientami zastosowano nowoczesną ekspozycję kolekcji w 3D, a także „Wirtualnego Doradcę”, który demonstruje najnowsze kolekcje na stronie internetowej oraz CAD Decor Paradyż – narzędzie ułatwiające projektowanie z zastosowaniem płytek Ceramiki Paradyż.

„Od lat konsekwentnie dbamy o miano firmy innowacyjnej, stawiającej sobie poprzeczkę bardzo wysoko. Nagrody przyznane naszej firmie w tegorocznej edycji konkursu „JAKOŚĆ ROKU”, potwierdzają, że znajdujemy się we właściwym miejscu. Jednocześnie motywują do ciągłego poszukiwania i wdrażania coraz lepszych standardów produkcji i rozwiązań biznesowych w zakresie jakości” – komentuje Piotr Tokarski, Prezes Zarządu Spółek Grupy Paradyż.

Zdjęcia kolekcji, inspirujących aranżacji oraz komentarze projektantów znajdą Państwo na naszym profilu na Facebooku .





Ceramika Paradyż
więcej informacji (PRESS BOX )
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |