Jak europejskie firmy wykorzystują media społecznościowe? |
25.10.2011. | |
Uniwersytet w Kwadrydze oraz międzynarodowa sieć doradcza Ecco International Communications Network, której członkiem jest On Board PR zapytają 42 000 managerów ds. komunikacji w całej europie o sposoby wykorzystania mediów społecznościowych przez ich firmy.
European Social Media Atlas 2011 to ogólnoeuropejskie badanie, które ma na celu porównanie wykorzystania mediów społecznościowych przez firmy w poszczególnych krajach Europy. W raporcie z badania zostaną ujęte zarówno główne różnice w wykorzystywaniu, jak i podobieństwa w trendach na lokalnych rynkach. - Wyniki badania, które zostaną ujęte w „European Social Media Atlas 2011” będą pomocne dla każdego, kto chce lub musi poznać i zrozumieć wpływ i wykorzystanie mediów społecznościowych na funkcjonowanie i strategię przedsiębiorstw oraz dowiedzieć się jak wykorzystywane są media społecznościowe w komunikacji w poszczególnych krajach europy – wyjaśnia Norbert Ofmański, prezes On Board PR. Będzie to pierwsze takie opracowanie dostępne bezpłatnie, które powinno stać się “lekturą obowiązkową” dla wszystkich specjalistów od komunikacji zainteresowanych międzynarodowym rozwojem działań związanych z mediami społecznymi. Badanie European Social Media Atlas 2011 zostanie przeprowadzone w Austrii, Belgii, Czechach, Finlandii, Francji, Niemczech, Włoszech, Holandii, Polsce, Hiszpanii, Słowacji, Szwecji oraz Grecji. Za przygotowanie opracowania o rynku polskim odpowiada agencja On Board PR. Patronat nad polską częścią badania objęły: Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej – Anna Streżyńska, Związek Firm Public Relations, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, IAB Polska oraz PKPP Lewiatan. Patronami medialnymi są Newsline, Mediarun, Marketing w Praktyce oraz Brief. Raport będzie dostępny już wkrótce bezpłatnie poprzez link na stronie www.onboard.pl. On Board PR Ecco Network |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | PROCURAL |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISHOME | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |