Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow Hostessa plus
Hostessa plus Utwórz PDF Poleć znajomemu
01.03.2011.
Agmar powstał przed 10 laty jako agencja wynajmu hostess. Choć obsługa wydarzeń promocyjnych nadal pozostaje głównym obszarem aktywności, przez dekadę agencja znacząco rozwinęła swą działalność. Dziś Agmar, świętujący swój jubileusz, dostarcza klientom nie tylko hostessy, ale całościową koncepcję, oprawę i realizację imprez promocyjnych.

Poza dostępem do budowanej przez dekadę bazy hostess i hostów spełniających najrozmaitsze wymogi, według których kandydatów można precyzyjnie selekcjonować, Agmar oferuje całościową  obsługę przy wynajmie personelu  ale także koncepcję, kreację i produkcję materiałów informacyjnych, projekty i wykonanie stoisk oraz profesjonalne projektowanie i wykonanie strojów.

Niewiele jest agencji hostess o tak długim stażu rynkowym.

- Sądzę, że nasza dekada  sukcesu ma źródło przede wszystkim w „zwykłej”  kupieckiej rzetelności – mówi Agnieszka Piotrowska, współzałożyciel agencji Agmar.

– Jestem przekonany, że każdy, kto z nami się spotkał – czy to po stronie klienta, czy tez jako partner czy współpracownik  – potwierdzi, że z nami współdziała się bez stresu, a dzięki temu kooperacja może, ku zadowoleniu wszystkich,  trwać latami. W rzeczywistości korporacyjnej upadają królestwa, rodzą się nowe sojusze, odchodzą w przeszłość dawne koalicje – a my trwamy od siedmiu lat jako polski współpracownik jednej z największych firm na świecie w zakresie imprez promocyjnych, samplingów, eventów. Wygrywamy kolejne przetargi, bo wyróżnia nas wiarygodność długodystansowców – Marcin Piotrowski, właściciel.

Dotychczas główne projekty agencja zrealizowała dla marek należących do koncernu Coca-Cola (m.in. Lemon&Nada, Cappy, Kropla Beskidu, dla firmy Storck (Kopiko Java Coffee 3in1), Canal +, Spomlek (Serenada i Old Poland), Metaxa, oraz dla Ferrero.

W ciągu ostatnich pięciu lat (2006-10) przychody firmy rosły średnio o 40 proc. rocznie, a liczba klientów jedynie w ostatnich dwu latach (2009-10) zwiększyła się o 60 proc.

AGMAR
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |