Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow Hoop Polska odświeża markę Jupik
Hoop Polska odświeża markę Jupik Utwórz PDF Poleć znajomemu
13.04.2011.


W 2011 roku marka Jupik zyskuje nowy wygląd – nowoczesne etykiety typu sleeve z wizerunkami postaci w 3D i lifting logotypu.  Do Jupik Teamu dołącza nowa postać – Melania.

Bohaterowie Jupik Team zyskają nowoczesny  wygląd dzięki zastosowaniu innowacyjnego efektu 3D. Do zespołu Jupika dołączy nowa postać –  Melania - młodsza siostra Walkera - razem więc jest już pięciu członków w Jupik Team (Jupik, Reset, Walker, Camelia, Melania). Logo Jupika też przeszło lifting , zyskało efekt 3D i żywsze bardziej energetyczne kolory.  

Zmiany będą wsparte tematyczną kampanią reklamową pod hasłem „Poznaj świat Majów” z wykorzystaniem telewizji, Internetu ,kina oraz plakatów w szkołach Kampania przenosi team Jupika w świat przygód i nauki, związanych z kulturą Majów.

Kampania wystartuje 2 maja i potrwa do 26 czerwca. Trzydziestosekundowy animowany spot 3D będzie wspierał promocję konsumencką, polegająca na zbieraniu i rejestrowaniu kodów na stronie jupik.com. Nagrodami głównymi
w konkursie jest osiem czteroosobowych wyjazdów do parku rozrywki w Niemczech, a nagrodami dodatkowymi gadżety związane z marką Jupik i ze światem Majów oraz MP3.

Zmieniła się również strona www.jupik.com , którą przygotowała czeska agencja ActiveIT.

Za kampanię oraz nową strategię marki odpowiada agencja Ogilvy & Mather Praga z Czech , a za planowanie oraz zakup mediów dom mediowy MPG Polska.






Hoop Polska Sp. z o.o, wchodząca w skład grupy Kofola S.A. jest jednym z najważniejszych producentów napojów w Europie Środkowej. Firma w swoich 3 zakładach produkcyjnych w Bielsku-Podlaskim, Grodzisku Wielkopolskim i Kutnie zatrudnia blisko 750 pracowników.   

Portfolio produktów obejmuje m.in. napój Hoop Cola, soczyste napoje owocowe Jupi i Jupik,  napój gazowany i niegazowany Fruti, syropy Paola o intensywnym smaku dojrzałych owoców, napój energetyzujący R20 oraz krystalicznie czyste  wody: mineralną Arctic i wodę smakową dla dzieci Jupik Aqua. Firma jest również znanym producentem napojów pod marką własną tzw. private labels.

Prezesem Zarządu Hoop Polska Sp. z o.o jest Martin Mateáš. W skład zarządu wchodzi również Simona Nováková - Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Finansowy spółki oraz Członkowie Zarządu: Marek Kmiecik – Dyrektor Marketingu i Rene Nowotny – Dyrektor Operacyjny.


HOOP Polska
Więcej informacji Hoop Polska (PRESS BOX)
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:



























 

 


kredyt gotówkowy


| PressBox | PartnerHandel.pl | Łazienka i Kuchnia | pHandel.pl | PortalBUDOWA | Developerium.pl| DOMportal


press box: Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | ZM Henryk Kania | NEONET | Dom Bezpieczny | MODECOM | OKNOPLAST | Mondial Assistance | VALVEX | Echo Polska Properties | Makro | Kludi | KRISPOL | Excellent | PETECKI | KOŁO | Franke | Winkhaus | Prudential | Gerda | Wiśniowski | Deante | Aluprof | PGE | Sklepy Komfort | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Sopro Polska | Ceramika Paradyż | Media Expert | Amica | Geberit | ASTOR | Media Saturn | Laveo | DomPortal |