"Hoop Gola dla naszych!" - kibicowanie według Hoop Coli |
23.04.2012. | |
“Hoop Gola dla naszych” hasło przewodnie na nowych etykietach Hoop Coli, które w charakterystyczny dla Hoop Coli sposób, nawiązują do popularnych zawołań kibiców. W związku z gorącym okresem kibicowania w Polsce, Hoop Cola przygotowała specjalne etykiety - na wszystkich opakowaniach Hoop Coli hasła kibiców zilustrowane są grami słownymi i rysunkowymi z symbolem podwójnego „O”. Dla każdego rodzaju Hoop Coli jest kilka wersji grafiki, nawiązującej do tematyki kibicowania. Kibice i fani Hoop Coli w Internecie, będą mieli również do dyspozycji gadżety przydatne w czasie rozgrywek: na Facebooku będzie zamieszczony Przechwałkomat – tłumacz kibicowskich okrzyków na inne języki oraz mini gra, polegająca na obronie bramki. Na stronie www.hoopcola.pl będzie można wspólnie z innymi kibicami wydziergać szalik zwycięzców. Przygotowaliśmy też bardzo przydatne narzędzie do kibicowania – „OOkulary Kibica”, które otrzyma każdy, kto zakupi 2 butelki Hoop Coli – mówi Patrycja Giurko, Group Brand Manager Hoop Polska – To biało-czerwone OOkulary otwartości, tym razem otwierające nas na pozytywne kibicowanie. W ubiegłym tygodniu ruszyła kampania telewizyjna i internetowa „Kibic Mały”, w której Hoop Cola namawia do otwarcia się na innych, bratania z innymi kibicami i do wspólnej, dobrej zabawy, którą przyniosą nadchodzące wydarzenia sportowe. Za kreację nowych etykiet odpowiada agencja PND Futura. Działania interaktywne i kampania TV – agencja Brain. Promocja „OOkulary Kibica” została przygotowana we własnym zakresie. *** Hoop Polska Sp. z o.o, wchodząca w skład grupy Kofola S.A. jest jednym z najważniejszych producentów napojów w Europie Środkowej. Firma w swoich 3 zakładach produkcyjnych w Bielsku-Podlaskim, Grodzisku Wielkopolskim i Kutnie zatrudnia ponad 600 pracowników. Portfolio produktów obejmuje m.in. napój Hoop Cola, soczyste napoje owocowe Jupi i Jupik, napój gazowany i niegazowany Fruti, syropy Paola i Jarmark Polski oraz krystalicznie czyste wody: mineralną Arctic i wodę smakową dla dzieci Jupik Aqua. Firma jest również znanym producentem napojów pod marką własną tzw. private labels. Prezesem Zarządu Hoop Polska Sp. z o.o jest Martin Mateáš. W skład zarządu wchodzi również Simona Nováková - Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Finansowy spółki oraz Członkowie Zarządu: Marek Kmiecik – Dyrektor Marketingu, Paweł Wolnicki – Dyrektor Komercyjny i Rene Novotny – Dyrektor Operacyjny. HOOP Polska Więcej informacji Hoop Polska (PRESS BOX) |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | PROCURAL |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISHOME | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |