Brand New Products obniżył koszty inwestycji w placówkę franczyzowe |
19.07.2011. | |
Przedsiębiorcy, którzy do końca sierpnia podejmą współpracę z siecią outletów odzieżowych, mogą za 100 zł wyposażyć sklep w pełny zestaw mebli o wartości od 10 do 30 tys. zł. Dzięki temu koszt inwestycji w placówkę franczyzową spadnie o ok. 33 proc.
Brand New Products, użycza mebli przez cały okres współpracy z franczyzobiorcą. Przedsiębiorcy przystępujący do sieci płacą tylko za zatowarowanie sklepu i licencję. Dzięki temu franczyzobiorcy oszczędzają od 10 – 30 tyś. zł. Obecnie koszt całej inwestycji w sklep Brand New Products zaczyna się od 27 tys. zł, zamiast 39 tys. zł. przed promocją. – Nowa oferta współpracy ma ułatwić franczyzobiorcom start w biznesie. Chcemy by placówki szybko osiągały rentowność i systematycznie zwiększały swoje przychody. Ze względu na to część kosztów związanych z inwestycją centrala BNP wzięła na siebie – mówi Paweł Bryniarski, prezes Brand New Products. Zmniejszenie kosztów inwestycji w koncept biznesowy może również korzystnie wpłynąć na ekspansję sieci w Polsce. Obecnie w całym kraju pod szyldem Brand New Products funkcjonuje 59 sklepów. Stawia to sieć na pierwszym miejscu pod względem liczby posiadanych placówek franczyzowych w branży outletów z odzieżą markową. Sklepy BNP otwierane są w miastach powyżej 5 tys. mieszkańców. Ich powierzchnia to od 20 do 180 m˛. Sieć rozwija się również w Czechach, gdzie ma 8 sklepów i na Litwie, gdzie są 2 sklepy. Wśród marek, które oferują placówki BNP znajdują się m.in.: Dolce & Gabbana, Versace, Tommy Hilfiger, Tom Tailor, Lee Cooper, Lee, Mexx, Adidas, Wrangler, Gin Tonic, Tom Tailor, Fila, Lee Cooper, Mustang, Puma, Lotto, Selected, Playboy, Nike i Reebok. Ceny w sklepach BNP kształtują się na poziomie od 30 do nawet 70 proc. w stosunku do cen produktów oferowanych w standardowych sklepach. Brand New Products |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |