Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow Białowieski Zdrój - woda z najczystszego regionu Polski
Białowieski Zdrój - woda z najczystszego regionu Polski Utwórz PDF Poleć znajomemu
10.05.2012.


Hoop Polska wprowadza na rynek nową wodę o nazwie Białowieski Zdrój.

Woda pochodzi z jednego z najczystszych regionów Polski – z Podlasia, z okolic malowniczej Białowieży, z miejsca objętego szczególną ochroną. To zdecydowanie wyróżnia markę Białowieski Zdrój na rynku, na którym większość wód deklaruje pochodzenie z gór.

„To marka, która jest łącznikiem pomiędzy człowiekiem, a światem przyrody. Woda - podstawa życia - jest tak samo ważna dla przyrody, jak dla człowieka. Przekazuje nam tę samą energię, regeneruje i wycisza. Białowieski Zdrój zaprasza nas abyśmy poczuli się częścią przyrody. Woda ta daje nam kontakt z naturą, moment obcowania z przyrodą. Pozwala nam dostroić się do jej tempa.” – mówi Tomasz Olak, Senior Brand Manager Hoop Polska.

Białowieski Zdrój ma atrakcyjne, nowoczesne opakowanie, nawiązujące do istoty marki: spokoju, czystości wody, prostej formy i elegancji. Ikoną marki jest liść paproci, stanowiący symbol ochrony i oczyszczenia, jak również bogactwa
i różnorodności przyrody.

Woda dostępna jest w wersji gazowanej i niegazowanej. Obok opakowania 1,5l, można będzie kupić wodę Białowieski Zdrój w butelkach o innowacyjnej na polskim rynku pojemności  0,75l. Białowieski Zdrój będzie dostępny dla konsumenta
w bardzo atrakcyjnej cenie.

Wprowadzeniu wody na rynek będą towarzyszyć działania promocyjne i reklamowe – większość z nich zaplanowana jest na miesiące letnie. Wraz z debiutem wody na rynku ruszył fan page na Facebooku www.facebook.com/bialowieskizdroj oraz strona internetowa www.bialowieskizdroj.pl . Poza tym przewidziano działania z zakresu ATL oraz ambient.






Hoop Polska Sp. z o.o, wchodząca w skład grupy Kofola S.A. jest jednym z najważniejszych producentów napojów w Europie Środkowej. Firma w swoich 3 zakładach produkcyjnych w Bielsku-Podlaskim, Grodzisku Wielkopolskim i Kutnie zatrudnia ponad 600 pracowników.   

Portfolio produktów obejmuje m.in. napój Hoop Cola, soczyste napoje owocowe Jupi i Jupik,  napój gazowany i niegazowany Fruti, syropy Paola i Jarmark Polski oraz krystalicznie czyste  wody: mineralną Arctic i wodę smakową dla dzieci Jupik Aqua. Firma jest również znanym producentem napojów pod marką własną tzw. private labels.

Prezesem Zarządu Hoop Polska Sp. z o.o jest Martin Mateáš. W skład zarządu wchodzi również Simona Nováková - Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Finansowy spółki oraz Członkowie Zarządu: Marek Kmiecik – Dyrektor Marketingu, Paweł Wolnicki – Dyrektor Komercyjny i Rene Novotny – Dyrektor Operacyjny.

HOOP Polska
Więcej informacji Hoop Polska (PRESS BOX)
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:



























 

 


kredyt gotówkowy


| PressBox | PartnerHandel.pl | Łazienka i Kuchnia | pHandel.pl | PortalBUDOWA | Developerium.pl| DOMportal


press box: Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | ZM Henryk Kania | NEONET | Dom Bezpieczny | MODECOM | OKNOPLAST | Mondial Assistance | VALVEX | Echo Polska Properties | Makro | Kludi | KRISPOL | Excellent | PETECKI | KOŁO | Franke | Winkhaus | Prudential | Gerda | Wiśniowski | Deante | Aluprof | PGE | Sklepy Komfort | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Sopro Polska | Ceramika Paradyż | Media Expert | Amica | Geberit | ASTOR | Media Saturn | Laveo | DomPortal |