Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow A.pl wchodzi do Bydgoszczy
A.pl wchodzi do Bydgoszczy Utwórz PDF Poleć znajomemu
24.03.2011.
Bydgoszcz jest trzecim po Warszawie i Olsztynie miastem, w którym działają już delikatesy internetowe A.pl (www.a.pl). Od marca tego roku mieszkańcy i lokalne firmy w największym mieście województwa kujawsko-pomorskiego mają e-dostęp do oferty ponad 10 000 produktów sklepu. Partnerem A.pl jest Grupa Bomi, właściciel popularnej sieci delikatesów o tej samej nazwie.

- Realizowana strategia rozwoju sieci delikatesów A.pl jest efektem rosnącego zainteresowania klientów zakupami w Internecie. Z naszych usług korzysta coraz więcej osób nie tylko w Warszawie, gdzie zakupy stały się dla wielu codziennością, ale również Olsztynie czy od niedawna Bydgoszczy. Ciekawostką wskazującą na duże zaufanie Polaków do e-commerce są wyniki analizy e-koszyka. Kiedy rozpoczynaliśmy działalność w 2007 roku, przeciętne zamówienie składało się przede wszystkim z ciężkich, dużych towarów takich jak butelkowana woda. Dzisiaj w e-koszyku coraz częściej pojawia się nabiał, owoce, pieczywo i inne artykuły, o jakości których decyduje  przede wszystkim ich świeżość. To dowód na to, że znaczenie internetowego kanału sprzedaży będzie rosnąć, a w dalszej przyszłości e- commerce może nawet stopniowo zastępować tradycyjne markety - komentuje Jakub Milewski, koordynator e-commerce w A.PL Internet S.A.

Uruchomienie delikatesów A.pl w Bydgoszczy odbyło się bez szerokiej kampanii marketingowej. Mimo to po pierwszych dniach działalności, podobnie jak w Olsztynie, liczba składanych zamówień była wyższa od tej, którą zaplanowano. Jest to dowód na to, że e–commerce przestaje być domeną wielkich aglomeracji miejskich. Internet stał się na tyle popularnym medium, że w sieci Polacy kupują nie tylko elektronikę, ale również produkty spożywcze. Ten trend zauważalny jest również wśród klientów korporacyjnych.

- Swoją ofertę kierujemy nie tylko do klientów indywidualnych, ale również do przedsiębiorstw. W naszym sklepie klienci instytucjonalni mogą zaopatrywać się we wszystkie produkty  potrzebne do codziennego funkcjonowania firm - mówi Grzegorz Bielecki, wiceprezes  A.PL Internet S.A.

Bezpłatną dostawę we wskazany przez klienta punkt sklep gwarantuje przy zakupach o wartości minimum 100 złi. Bezpłatne jest również wniesienie zakupów prosto do mieszkania, domu czy biura.

Zakupy w delikatesach A.pl w kolejnym po Warszawie i Olsztynie mieście są możliwe dzięki współpracy z Grupą Bomi. Połączenie wiedzy A.pl na temat e-commerce ze znajomością lokalnego klienta umożliwiło wprowadzenie zakupów online w Bydgoszczy. Delikatesy internetowe akceptują także rabatowe karty Bomi. W delikatesach A.pl można nabyć wszystkie produkty dostępne w ofercie sklepów Bomi.

A.pl
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |