Skip to content

Reklama

START arrow TURYSTYKA arrow Turistrada.pl - nowy doradca turystyczny w sieci
Turistrada.pl - nowy doradca turystyczny w sieci Utwórz PDF Poleć znajomemu
20.01.2010.
Przy podejmowaniu decyzji o tegorocznych wakacjach użytkownicy internetu zyskali nowego sprzymierzeńca – portal www.turistrada.pl to jedna z największych ofert turystycznych w polskiej sieci. W serwisie osoby poszukujące najlepszego dla siebie wypoczynku znajdą ponad 1 milion terminów wycieczek, do ponad 100 krajów świata, oferowanych przez kilkudziesięciu touroperatorów działających w Polsce. Serwis, jako pierwszy w Polsce, posiada mapę pogodową, która podpowiada użytkownikowi, jakie temperatury panują w miejscu, do którego wybiera się na wczasy.

Wirtualna mapa pogodowa ułatwia internautom odnalezienie kraju, w którym nawet w środku zimy, będą mogli „zażywać słonecznej kąpieli” i cieszyć się wysokimi temperaturami. Mapa pogodowa świata umożliwia przeglądanie średnich temperatur w danym rejonie w dowolnym miesiącu, czyli również w momencie rozpoczęcia się naszego urlopu.
Oferta serwisu turistrada.pl jest rozbudowana i zawiera liczne ciekawostki. Oprócz ofert wycieczek do obecnie najbardziej popularnych wśród turystów kierunków, takich jak: Egipt, Turcja, Tunezja, Grecja, Hiszpania, czy Tajlandia, odnaleźć można także propozycje do mniej popularnych, a za to bardzo egzotycznych regionów świata np. Birma, Laos, Bhutan, Boliwia itd.  
Odnalezienie oferty w serwisie ułatwia rozbudowana wyszukiwarka, która umożliwia wyszukiwanie rekordów również po regionach danego kraju.

Twórcy serwisu turistrada.pl pomyśleli nie tylko o osobach szukających spokojnego wypoczynku w popularnych kurortach i ale również o miłośnikach mocnych wrażeń i sportowych emocji. W serwisie można w jednym miejscu zakupić bilet na mecze piłkarskie oraz zadbać o transport na miejsce i nocleg po udanej imprezie sportowej. Fani Ac Milan, Barcelony, czy Menchester United mogą kupić bilety na mecz swojej ulubionej drużyny futbolowej nie troszcząc się o kwestie logistyczne. Zarówno hotel jak i transport został dobrany w taki sposób, aby zaoszczędzić fanom piłki nożnej czas i energię na finalną część wyjazdu.

W serwisie turistrada.pl użytkownik sieci znajdzie wycieczki największych touroperatorów w Polsce, takich jak: Alfa Star, Adriatyk, Exim Tours, Neckermann, Oasis Tours, Scan Holiday, Triada, czy TUI, ale również organizatorów wycieczek, specjalizujących się w wybranych kierunkach np. Grecos Holiday, Koala Tour (Australia), czy specyficznej formie wypoczynku. Na stronie dostępne są również wyjazdy incentive (wyjazdy dla firm), gdzie oprócz samego wypoczynku i zdobytych wrażeń liczą się również efekty biznesowe.

Serwis turistada.pl oferuje najniższe na rynku ceny wycieczek. Użytkownik ma pewność, że proponowana cena nie będzie wyższa, niż w przypadku dokonania zakupu bezpośrednio o organizatora wycieczki, czy w tradycyjnym biurze podróży, a jednocześnie ma możliwość szybkiego porównania ofert wielu touroperatorów jednocześnie.  
Założyciele portalu, od lat związani z podróżami i branżą turystyczną, za główny cel swojej działalności stawiają nie tylko zapewnienie szerokiego dostępu do ofert polskich touroperatorów ale również na precyzyjne dobranie wycieczki, pod kontem oczekiwań i predyspozycji danego klienta.

-Moduł zawężania ofert, mapy z rozbudowaną wartością informacyjną, zwięzłe opisy o ciekawych i interesujących miejscach. Wszystkie te narzędzia mają ułatwić trafny wybór i spędzenie wolnego czasu w sposób maksymalnie zbliżony do oczekiwań naszych odbiorców – mówi Magdalena Markowska, Dyrektor ds. Obsługi Klienta serwisu turistrada.pl. – Szczególny nacisk kładziemy na wstępną rozmowę konsultanta z klientem i dokładne zaprezentowanie warunków oferty przed dokonaniem rezerwacji, ponieważ jest to kluczowy moment w podejmowaniu decyzji i uzyskaniu satysfakcji z dokonanego zakupu – dodaje Markowska.

Serwis oferuje sprzedaż bonów turystycznych, które stanowią narzędzie motywowania pracowników i podtrzymywania dobrych relacji z partnerami biznesowymi. Bony umożliwiają opłacenie wszelkich dostępnych w portalu usług turystycznych, pozostawiając kwestię wyboru konkretnej oferty adresatowi prezentu.

W przyszłości właściciele serwisu planują wprowadzenie możliwości zakupu noclegu w hotelu, wynajmu samochodów, zakupu biletów lotniczych, czy również polisy ubezpieczeniowej.

FLAMINGO PR
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |