Skip to content

Reklama

START arrow TURYSTYKA arrow Serwis otoWakacje.pl promuje wypoczynek w Polsce
Serwis otoWakacje.pl promuje wypoczynek w Polsce Utwórz PDF Poleć znajomemu
13.07.2011.
Serwis otoWakacje.pl pod hasłem „Czy jarasz się Polską?” prowadzi niecodzienną akcję, mającą na celu pokazanie Polakom, że nasz kraj jest atrakcyjny turystycznie. Już trwa prawdziwa inwazja wakacyjnych podróżników, którzy odkrywają uroki Polski, uczestnicząc w organizowanym w ramach akcji konkursie. W najbardziej ciekawych miejscach w Polsce meldują się za pomocą nowoczesnego mechanizmu usługi Facebook Places.

„Czy jarasz się Polską?” to zaskakująca i odważna akcja, która ma na celu przybliżyć markę otoWakacje.pl młodym i aktywnym ludziom poprzez zaproszenie ich do podróżowania po Polsce w celu udowodnienia, że nasz kraj jest otwarty na ludzi, pełen pozytywnej energii oraz ciekawych miejsc do zwiedzania i wypoczynku.

Zostań Wakacyjnym Zwiadowcą Kraju!
Zabawa rozpoczęła się akcją rekrutacyjną na bardzo nietypowe stanowisko – Wakacyjnego Zwiadowcy Kraju. Osoby kandydujące musiały wykonać zadanie – stworzyć opis swojej wyprawy do supermarketu w taki sposób, jakby to była przygoda ich życia. 7 testerów wyłonionych zostało spośród najciekawszych kandydatów podczas castingu. Zwiadowcy przez 2 tygodnie jeździli po Polsce,  sprawdzając najbardziej atrakcyjne turystycznie miejsca i na bieżąco tworzyli bazę tych, które uznali za najbardziej godne polecenia do wakacyjnego wypoczynku i zabawy. Swoje wrażenia z wizyt w nich utrwalali na nowoczesnych tabletach Samsung Galaxy Tab. Już wkrótce nagrania zostaną opublikowane na stronie akcji: www.czyjaraszsiepolska.pl .

Druga część akcji, która trwać będzie przez dwa wakacyjne miesiące, to konkurs, którego uczestnicy podróżują śladem Wakacyjnych Zwiadowców Kraju. Zabawa polega na gromadzeniu przez uczestników jak największej liczby punktów za wizyty w miejscach z listy, tworzonej przez Zwiadowców. Aby otrzymać punkty, uczestnik musi zameldować swoją obecność w danym miejscu, wykorzystując mobilną aplikację Facebook Places. Dla zwycięzców przygotowano nagrody o łącznej wartości 35 tys. zł. Vouchery na weekendowy pobyt w SPA oraz telefony LG Swift GT 540, przyznawane będą najbardziej aktywnym zwiadowcom na koniec każdego z 8 tygodni zabawy. Na trójkę podróżników, którym do 31 sierpnia uda się zebrać na swoim koncie największą ilość punktów czekają ponadto skuter Aprilia Mojito, iPad 3G 64GB oraz Laptop Sony Vaio.

Narzędzia:
Komunikacja z uczestnikami akcji odbywa się poprzez stronę www.czyjaraszsiepolska.pl. Zainteresowani znajdą na niej profile Wakacyjnych Zwiadowców Kraju, materiały filmowe z castingu oraz nagrania z podróży testerów, aktualną listę miejsc do odwiedzenia w ramach konkursu oraz aktualizowany codziennie ranking podróżników, biorących udział w zabawie.

Główną platformą interakcji z uczestnikami konkursu jest profil serwisu otoWakacje.pl na Facebooku http://www.facebook.com/otoWakacje. Warunkiem uczestnictwa jest rejestracja poprzez zalogowanie na FB. Na tablicy profilu prowadzona będzie również bieżąca relacja z przebiegu konkursu.
„Czy jarasz się Polską?” to ponadto jedna z pierwszych akcji, w której na tak szeroką skalę wykorzystywany jest mechanizm usługi Facebook Places. To nowoczesne narzędzie,
w Polsce dostępne od marca br. Przy użyciu mobilnej aplikacji, użytkownicy FB mogą publikować na swojej tablicy informację o swojej aktualnej geolokalizacji oraz komentować swoją aktywność. W ten sposób Zwiadowcy zapełniają mapę Polski atrakcjami turystycznymi a uczestnicy zabawy mogą meldować się w miejscach, biorących udział w konkursie, jednocześnie mając możliwość bieżącego komentowania napotkanych tam atrakcji i opisywania swoich wrażeń.

– Akcja „Czy jarasz się Polską?” wykorzystuje tzw. aspekt użyteczności – użytkownik może zarekomendować miejsce warte odwiedzenia i wyrazić opinię na jego temat - to, z perspektywy konsumenta, cenniejsze niż tzw. suche wskazanie, gdzie się znajduje – zauważa Natalia Hatalska, blogerka i ekspert w dziedzinie alternatywnych form komunikacji marketingowej.. Zastosowanie Facebook Places w kampanii świadczy również o odwadze i nowatorskim podejściu serwisu otoWakacje.pl do promocji, co jest dobrym kierunkiem, jeżeli chce dotrzeć do młodych ludzi i kształtować swój wizerunek jako brandu nowoczesnego, zaskakującego i odważnego.

– W Polsce co prawda usługa ta dopiero raczkuje – jest jeszcze mało wykorzystywana przez użytkowników Facebooka i ten rok do geolokalizacji z pewnością należeć jeszcze nie będzie. Potencjał wirusowy tego mechanizmu wskazuje jednak na to, że będzie coraz częściej wykorzystywany jako narzędzie marketingowe także w Polsce – komentuje Hatalska.
Akcja wizerunkowa pod hasłem „Czy jarasz się Polską?”, realizowana jest przez dział marketingu Grupy Allegro, do której należy serwis ogłoszeń turystycznych otoWakacje.pl. Nagłośnieniem akcji w mediach, w ramach stałej współpracy z serwisem, zajmuje się agencja Ciszewski Public Relations. Za buzz marketing odpowiada agencja 121PR.  

otoWakacje.pl
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |