Skip to content

Reklama

START arrow REKLAMA I MEDIA arrow Żywiec. Zawsze tylko z Żywca - rusza nowa odsłona kampanii marki
Żywiec. Zawsze tylko z Żywca - rusza nowa odsłona kampanii marki Utwórz PDF Poleć znajomemu
28.09.2010.
Pod hasłem „Żywiec. Zawsze tylko z Żywca” ruszyła kolejna odsłona kampanii wizerunkowej marki Żywiec. Nowe spoty będą podkreślały, jak ważne w przypadku marki jest miejsce jej pochodzenia.

27 września 2010 r. w mediach rozpoczęła się nowa odsłona kampanii reklamowej marki Żywiec pod hasłem „Żywiec. Zawsze tylko z Żywca”. Jej celem jest podkreślenie wyjątkowego i niezmiennie tego samego miejsca pochodzenia piwa Żywiec. Miejsce i jego charakter to przede wszystkim ludzie. O żywieckiej niezłomności, bezkompromisowości oraz harcie ducha w nowym spocie marki opowiada pochodzący z Żywiecczyzny Tomasz Adamek.

Swój unikalny atrybut marka podkreśla również komunikatem na opakowaniach – już niebawem na kontretykietach butelek oraz na puszkach pojawi się zdanie „Uwarzono i rozlano: Browar Żywiec, ul. Browarna 88” w nowej wizualizacji.

Nowy spot reklamowy marki Żywiec emitowany jest w stacjach ogólnopolskich i kanałach tematycznych od 27 września. Kreację nowej odsłony kampanii przygotowała agencja Just, media zaplanował i kupił Macroscope OMD. Za działania PR odpowiada 180° Public Relations.

Grupa Żywiec
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |