Żywiec. Zawsze tylko z Żywca - rusza nowa odsłona kampanii marki |
28.09.2010. | |
Pod hasłem „Żywiec. Zawsze tylko z Żywca” ruszyła kolejna odsłona kampanii wizerunkowej marki Żywiec. Nowe spoty będą podkreślały, jak ważne w przypadku marki jest miejsce jej pochodzenia.
27 września 2010 r. w mediach rozpoczęła się nowa odsłona kampanii reklamowej marki Żywiec pod hasłem „Żywiec. Zawsze tylko z Żywca”. Jej celem jest podkreślenie wyjątkowego i niezmiennie tego samego miejsca pochodzenia piwa Żywiec. Miejsce i jego charakter to przede wszystkim ludzie. O żywieckiej niezłomności, bezkompromisowości oraz harcie ducha w nowym spocie marki opowiada pochodzący z Żywiecczyzny Tomasz Adamek. Swój unikalny atrybut marka podkreśla również komunikatem na opakowaniach – już niebawem na kontretykietach butelek oraz na puszkach pojawi się zdanie „Uwarzono i rozlano: Browar Żywiec, ul. Browarna 88” w nowej wizualizacji. Nowy spot reklamowy marki Żywiec emitowany jest w stacjach ogólnopolskich i kanałach tematycznych od 27 września. Kreację nowej odsłony kampanii przygotowała agencja Just, media zaplanował i kupił Macroscope OMD. Za działania PR odpowiada 180° Public Relations. Grupa Żywiec |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |