Skip to content

Reklama

START arrow REKLAMA I MEDIA arrow Wzrost popularności BBC Knowledge w Polsce
Wzrost popularności BBC Knowledge w Polsce Utwórz PDF Poleć znajomemu
12.08.2010.
Lipiec 2010 okazał się niezwykle udanym miesiącem dla BBC Knowledge. Kanał osiągnął największy wzrost udziału w oglądalności spośród wszystkich kanałów dokumentalnych w Polsce. W porównaniu z czerwcem tego roku udział ten wzrósł o 36% - to skok aż o 72% w porównaniu z lipcem zeszłego roku.*

Szczególnie dobre wyniki BBC Knowledge zanotował wśród widzów z dostępem do platformy Cyfrowy Polsat. W porównaniu z czerwcem 2010 kanał osiągnął wzrost udziału w oglądalności na poziomie 47%.

Programy, których emisja na kanale przyczyniła się do uzyskania tak dobrych wyników, to między innymi czternasta seria wielokrotnie nagradzanego magazynu motoryzacyjnego Top Gear, serial Ross Kemp i gangi, oraz stadium wpływu geologii na zmiany kuchni, sztuki i plaż rejonu Morza Śródziemnego, czyli Podróże ze środka Ziemi.***

“Cieszymy się, że BBC Knowledge tak dobrze radzi sobie na polskim rynku telewizyjnym. Prześcignięcie konkurencyjnych kanałów dokumentalnych, znajdujących się w ofercie Cyfrowego Polsatu, to dla nas wielkie osiągnięcie. Mamy nadzieję, że najwyższa jakość programów BBC Knowldge oraz zakup nowych pozycji przyczynią się do rosnącego zwiększenia popularności kanału wśród polskiej widowni”. - powiedział Jon Farrar, Wiceprezes BBC Worldwide Channels EMEA ds. Programmingu.

W sierpniu i we wrześniu widzowie BBC Knowledge będą mogli zobaczyć kilka premierowych programów. W ramach sezonu dedykowanego przywódcom II wojny światowej zobaczymy historię Najtrudniejszej decyzji Churchilla o zmaganiach Winstona Churchilla, który pragnął zapobiec inwazji Niemiec na Wielką Brytanię, Umysł Hitlera – historię powstania psychologicznego portretu przywódcy III Rzeszy, Powrót Stalina – dokument reportera Johna Sweeneya oraz film Cesarz Hirohito, mówiący o wpływie japońskiego władcy na wojny, w których życie straciło 20 milionów ludzi.

* Źródło: Nielsen Audience Measurement / dorośli 16-49, lipiec ‘10 w zestawieniu z czerwcem ’10 i lipiec ’10 w zestawieniu z lipcem ’09
 **Źródło: Nielsen Audience Measurement / dorośli 16-49 z dostępem do Cyfrowego Polsatu ,lipiec ’10  w zestawieniu z czerwcem ‘10
***Źródło: Nielsen Audience Measurement / dorośli 16-49, lipiec ’10

BBC Worldwide Channels
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |