Skip to content

Reklama

START arrow REKLAMA I MEDIA arrow Wielki Powrót Bohaterów 7 Day's! Głodomorra znów ma kłopoty!
Wielki Powrót Bohaterów 7 Day's! Głodomorra znów ma kłopoty! Utwórz PDF Poleć znajomemu
27.01.2011.
Pod koniec stycznia rozpoczyna się kampania  wizerunkowa rogala 7 Days - flagowego produktu firmy Chipita. Bohaterami  kampani są dobrze znane postacie Nadzienie Kakaowe i Mąka z Margaryną.
Nowy spot reklamowy to kontynuacja poprzednich filmów w których Mąka (komisarz Mąkaczini) i Nadzienie (Nadziani) walczyli z Głodomorrą.

- Mąka i Nadzienie to ambasadorowie Naszej marki w Polsce. Postanowiliśmy kontynuować w tym roku zabawę z tym wdzięcznym formatem. Bohaterowie są rozpoznawalni przez dużą część Naszych klientów. Głoddomorra przyjeła się wśród widzów, temat walki z Głodomorrą (Głodem) również. Chcemy by widzowie czekali na kolejne odcinki w każdym kolejnym bloku reklamowym dlatego w najbliższym czasie pokażemy kolejne odsłony serii  – mówi Alina Baniecka, dyrektor Marketingu Chipita Poland.

Główną grupą docelową kampanii jest młodzież w wieku 13 – 18 lat. Kampania obejmuje telewizję i intensywne działania w internecie.  70% grupy docelowej zobaczy reklamę 1 raz, a 50% 3 razy. Od 24 stycznia do 3 marca m.in. w stacjach: MTV, VIVA Polska, Extreme Sports, Comedy Central, Foxlife, VH1, Hyper; Discovery, Animal Planet, TLC,  Discovery Civilization, Discovery Science, TV4, Polsat2, Polsat Sport, Polsat Sport Extra, Polsat Play, Polsat Cafe, Polsat Film, Superstacja, Polsat News.

Od 4 marca do 7 kwietnia kampania będzie miała miejsce również w kinie.
Działania reklamowe wspierane będą również aktywnością w dużych portalach internetowych (Facebook, Blip). Kampania otrzyma również duże wsparcie w internecie. Od   31 stycznia do 27 lutego między innymi na Gadu Gadu (skórki do pobrania, banery), Wrzuta.pl, IPLA czy MTV. Estymacja w grupie docelowej wyniesie ponad 48 mln.
Strategię i kreację wykorzystaną w kampanii opracowała Agencja G7. Filmy reklamowe wykorzystywane w kampanii zanimowało studio Platige Image. Za  strategię i  działania w internecie odpowiada firma RedMobile. Za zakup mediów odpowiedzialne jest Media Direction OMD.

Chipita Poland
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |