Świat Pampers - kampania zrealizowana przez Grupę Saatchi & Saatchi dla Procter & Gamble |
29.03.2010. | |
Od początku stycznia prowadzona jest kampania komunikacyjna dla marki Pampers mająca na celu poinformowanie mam o pojawieniu się nowej platformy Świat Pampers www.pampers.pl jak i promowanie tej strony jako nowej jakości wśród portali parentingowych.
Agencja zaadaptowała komunikację klienta i zrealizowała kreacje odwołujące się do wielkiej społeczności Pampers: matek dzieci 0-2 oraz kobiet dopiero oczekujących dziecka. Zadawane w kampanii pytania np. „Czy dziecko potrafi rozpoznać tatę po głosie” oraz problemy związane z ciążowymi dolegliwościami i problemami wychowawczymi znajdują swoje rozwiązanie na stronie Świata Pampers, a dzięki zgromadzeniu przez Pampers wielotysięcznej społeczności, każdy rodzic może skonfrontować swoją wiedzę i doświadczenia z innymi. Kampania ta została zrealizowana w oparciu o kompleksowe działania promocyjne: spot video i reklamy w prasie parentingowej (Saatchi &Saatchi Communications), kreację materiałów POS, projekty advertoriali i naklejek samochodowych (Saatchi & Saatchi Direct), wreszcie działania w Internecie (Saatchi &Saatchi Digital). Oprócz bannerów w kampanii online wykorzystywany jest także zaadaptowany przez Saatchi & Saatchi Communications spot video w 3 wersjach, który emitowany jest tylko w Internecie. Pierwszy raz Pampers uczynił Internet wiodącym kanałem komunikacji w kampanii, a promocji platformy internetowej podporządkował pod względem kreatywnym i komunikacyjnym działania reklamowe w innych mediach. Za działania w Internecie odpowiedzialna jest Saatchi & Saatchi Digital (agencja interaktywna z grupy Saatchi & Saatchi). Start projektu – styczeń 2010 Account Team: Sebastian Umiński – Saatchi & Saatchi Digital; Katarzyna Prażnowska, Anna Giza – Saatchi & Saatchi Communications Dyrektorzy Kreatywni:Blanka Lipińska, Max Olech Producent: Magdalena Barszcz, Grzegorz Keller Planowanie i zakup mediów: Mediacom Marketing & Communications Consultants |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |