Schulz ponownie dla Tetley |
13.07.2010. | |
Kontynuując owocną współpracę rozpoczętą w październiku 2009 roku, agencja Schulz Brand Friendly zrealizowała adaptację dwóch spotów reklamowych dla producenta herbat Tetley Polska.
W związku z wprowadzeniem na rynek promocyjnych opakowań herbat linii Tetley Intensive oraz Tetley Earl Grey Intensive, agencja Schulz Brand Friendly przygotowała dwie adaptacje wykorzystywanych w poprzednich kampaniach, filmów reklamowych. Skuteczność i efekty sprzedażowe wcześniejszej kampanii, zadecydowały o kontynuacji współpracy i dalszej pracy kreatywnej. Spoty pojawią się w telewizji w połowie lipca. Dotychczasowe spoty realizowała agencja Schulz Brand Friendly oraz agencja Bogaczewicz. O Agencji Schulz Brand Friendly: Od 1997 roku agencja Schulz Brand Friendly promuje filozofię brand friendly i otaczając swoich klientów opieką full-service. Koncentrując się na efektywnym łączeniu strategii z kreacją, zamienia zwykłe kampanie w przemyślane realizacje. W jej portfolio znajdziemy realizacje łączące ATL oraz BTL m.in. dla Mitsubishi, Tetley, Lidl, HOOP, Colgate Palmolive, Tantum Verde. SCHULZ |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |