Schulz ponownie Dba o Zdrowie |
29.09.2010. | |
Grupa Aptek Dbam o Zdrowie ponownie wybrała agencję Schulz Brand Friendly do stworzenia kampanii ATL dla swojej jesiennej kampanii.
Kontynuując owocną współpracę z siecią Aptek Dbam o Zdrowie, agencja Schulz Brand Friendly realizuje 9 spotów reklamowych o charakterze wizerunkowo-sprzedażowym. Zespołowi kreatywnemu oraz produkcyjnemu, powierzono stworzenie koncepcji, kreację i nadzór produkcyjny. Celem kampanii jest podkreślenie wizerunku przyjaznych cenowo aptek gwarantujących fachową pomoc eksperta oraz prezentacja specjalnej oferty cenowej. Kampania zaplanowana jest na 3 miesiące. Agencja została wybrana w drodze konkursu. Schulz Brand Friendly |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |