Skip to content

Reklama

START arrow REKLAMA I MEDIA arrow San Markos wśród najlepszych na świecie
San Markos wśród najlepszych na świecie Utwórz PDF Poleć znajomemu
24.03.2010.
San Markos, jako jedyna agencja reklamowa z Polski, otrzymała wyróżnienie w The Intercontinental Advertising Cup - jednym z największych na świecie konkursów reklamowych. W konkursie mogą brać udział jedynie projekty, które już wcześniej zostały nagrodzone w regionalnych konkursach reklamowych, takich jak europejski Golden Drum, azjatycki Pacific’s ADFEST, czy ibero-amerykański FIAP.

Wyróżnienie w kategorii „Best of Products and services – Best of travel, tourism and transport” agencja San Markos otrzymała za projekt „Kumpel z Przeszłości. 1944 Live”. Tym samym znalazł się on w gronie najlepszych projektów reklamowych z całego świata, docenionych przez międzynarodowe jury festiwalu. Wśród nominowanych projektów były m.in. takie kampanie jak: Worlds First Ephemeral Museum zrealizowany przez Leo Burnett Lisboa dla Pampero Rum Diageo, czy Khede Kasra również zrealizowany przez agencję z tej sieci - Leo Burnett Beirut dla Beirut Women Empowerment Program Hariri Foundation, które również zostały nominowane w kategorii „Best of Products and Services”.

Nominacja w The Intercontinental advertising Cup, to już kolejne wyróżnienie przyznane projektowi „Kumpel z Przeszłości” zarówno na polskich, jak i międzynarodowych festiwalach reklamowych. Wcześniej projekt zdobył tak prestiżowe nagrody jak: Srebrny Bęben na festiwalu reklamowym Golden Drum, srebrną nagrodę Silver Spotlight Award, dwie statuetki Złoty Spinacz 2009, trzy Złote Orły i Grand Prix konkursu, jak również główną nagrodę w konkursie Epica Award 2009. Ostatnio otrzymał on również nominację w konkursie Impactor 2009, w kategorii Kampania Społeczna Roku 2009 oraz został nagrodzony w ogólnopolskim konkursie na najbardziej oryginalne przedsięwzięcia realizowane w Internecie w 2009 roku – „Internetowa 5”.

 „Kumpel z Przeszłości” to projekt agencji San Markos zrealizowany wspólnie z firmą On Board PR (www.onboard.pl) i Biurem Promocji Miasta Stołecznego Warszawy, dla którego inspirację stanowiła 65. rocznica wybuchu Powstania Warszawskiego. Na portalu społecznościowym Facebook stworzono dwa profile dwojga młodych ludzi – „Sosny” i „Kostka” – fikcyjnych powstańców. Aktualizowane codziennie, do końca Powstania (początek października) stanowiły prywatną kronikę Powstania Warszawskiego widzianego oczami dwojga młodych ludzi. „Kostek” i „Sosna” pisząc językiem ówczesnej młodzieży, opowiadali o swoich codziennych przeżyciach oraz umieszczali zdjęcia i filmy odzwierciedlające atmosferę tamtego okresu. Dzięki temu udało się wykorzystać nowe technologie do zakrzywienia czasu i podróży do 1944 roku. „Kostek” i „Sosna” stali się jednymi z najpopularniejszych postaci prywatnych na polskim Facebooku. Ich losy śledziło niemal 4000 przyjaciół, którzy komentowali ich wpisy i toczyli żywe dyskusje na temat Powstania.



The Intercontinental Advertising Cup (www.thecupawards.com) to międzykontynentalny konkurs reklamowy ustanowiony w 2007 roku przez organizatorów trzech największych na świecie regionalnych festiwali reklamowych: azjatyckiego Pacific’s ADFEST, ibero-amerykańskiego FIAP oraz europejskiego Golden Drum. Od początku istnienia festiwalu do jego członków należą również ADC*E oraz Art Director’s Club of Europe. Celem konkursu jest propagowanie kreatywności czerpiącej inspirację z lokalnej specyfiki, oraz ocenianie jej na międzynarodowym poziomie. Jest tym samym naturalnym przedłużeniem regionalnych festiwali reklamowych. Udział w The International Advertising Cup mogą brać tylko projekty nagrodzone w wymienionych powyżej lokalnych konkursach reklamowych.

SAN MARKOS (www.sanmarkos.pl) jedyna polska agencja reklamowa, która zajęła I miejsce w badaniu satysfakcji klientów z pracy agencji reklamowych - SMILE CHECK, organizowanym przez SAR i miesięcznik Press. Prezes agencji Magdalena Czaja pełni funkcję vice-przewodniczącej prezydium Komisji Etyki Reklamy oraz zasiada w kapitule programu Firma Przyjazna Klientowi. Projekty realizowane przez San Markos zdobyły wiele nagród zarówno w polskich, jak i międzynarodowych konkursach reklamowych i marketingowych (Golden Drum, Epica Award, Złote Orły, Złote Spinacze, Spotlight Award, Stevie International Business Award). W portfolio agencji znajdują się m.in.: RWE, Gadu AIR, Neinver (centra outlet FACTORY), Budimex, AMS, Bosch, Olympus, OBI, Burger King, Multikino, Sony i Telekomunikacja Polska.

SAN MARKOS
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |