San Markos dla Harvard Business Review Polska |
28.09.2010. | |
Agencja San Markos (www.sanmarkos.pl) rozpoczęła współpracę z polską edycją najbardziej prestiżowego wydawnictwa menedżerskiego na świecie - Harvard Business Review Polska.
Agencja reklamowa San Markos (www.sanmarkos.pl) będzie odpowiedzialna za przygotowanie kompleksowej strategii komunikacji oraz usystematyzowanie portfolio produktów, które znajdują się w ofercie wydawnictwa. Do zadań agencji będzie należało opracowanie rozwiązań komunikacyjnych i ich aplikacja w wybranych mediach: prasa, Internet, BTL. Agencja zajmie się także wykonaniem indywidualnych strategii komunikacji dla każdego z produktów oferowanych przez Harvard Business Review Polska między innymi magazynu, platformy edukacyjnej oraz usług szkoleniowych. „Wybraliśmy San Markos, gdyż agencja przedstawiła ciekawą i przekonującą nas strategię komunikacji oraz interesującą koncepcję promocji naszych brandów. Jest to dla nas ważny projekt i mamy nadzieję na owocną współpracę” – podkreśla Eliza Amanowicz – Dyrektor Marketingu Harvard Business Review. San Markos |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |