Saatchi & Saatchi Digital opowie studentom o innowacyjnych kampaniach reklamowych |
24.02.2010. | |
Pracownicy Saatchi & Saatchi Digital opowiedzą studentom warszawskich uczelni o innowacyjnych kampaniach reklamowych na konferencji IT::Modern Solutions organizowanej przez AIESEC.
Celem konferencji jest inspirowanie studentów do projektowania innowacyjnych rozwiązań biznesowych poprzez wskazywanie najnowszych trendów. Pracownicy Saatchi & Saatchi Digital (interaktywnej części Grupy Saatchi & Saatchi) opowiedzą, jak rozwój technologii wpłynął na dzisiejszą reklamę i pokażą przykłady innowacyjnych kampanii. Innowacyjność to idea, która przyświeca naszej codziennej pracy – mówi Marcin Płassowski, Business Development Director. – Chcemy pokazać, że innowacje, nie tylko technologiczne, pozwalają wybić się komunikatowi ponad reklamowy clutter. Nam nie wystarcza podążanie za trendami. Aby osiągnąć sukces staramy się je wyznaczać. Do tego samego chcemy przekonać młodych ludzi. Konferencja IT::Modern Solutions odbędzie się 25 lutego br. w budynku Nowej Biblioteki Uniwersytetu Warszawskiego. Głównym partnerem konferencji jest Microsoft, a patronat honorowy nad wydarzeniem objęło Ministerstwo Szkolnictwa Wyższego i Nauki. Informacje o konferencji: http://www.aiesec.pl/modernsolutions Marketing & Communications Consultants |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |