Skip to content

Reklama

START arrow REKLAMA I MEDIA arrow Ruszyła ogólnopolska kampania "YOU" dla HTC HD2
Ruszyła ogólnopolska kampania "YOU" dla HTC HD2 Utwórz PDF Poleć znajomemu
24.02.2010.
HTC Polska poinformowała o rozpoczęciu ogólnopolskiej kampanii reklamowej smartfonu HTC HD2.

Wiodącą rolę w  kampanii odgrywają szeroko zakrojone działania prowadzone w Internecie (w tym także na portalach społecznościowych i mikroblogach).

Na potrzeby kampanii uruchomiona została strona internetowa: www.htc-hd2.pl z multimedialną, interaktywną prezentacją smartfonu HTC HD2.

Działania online będą wspierane reklamą w prasie, outdoorem oraz prezentacjami prowadzonymi w wyselekcjonowanych salonach sprzedaży oraz centrach handlowych.

„Gigantyczny, największy obecnie na rynku, 4,3 calowy ekran dotykowy, szybki procesor 1GHz oraz interfejs HTC Sense (rewolucjonizujący sposób obsługiwania telefonu pod względem łatwości, spójności, indywidualnej personalizacji) czyni HTC HD2 zdecydowanie jednym z najciekawszych smartfonów, dostępnych na rynku polskim. Rozpoczynając kampanię chcemy dotrzeć do jak najszerszej grupy odbiorców i zaprezentować im ogromne możliwości, które posiada HTC HD2”. – powiedział Paweł Orliński, Dyrektor Regionu Europy Centralnej i Wschodniej oraz Rosji/CIS.

Kampania jest częścią komunikacji opartej na nowych założeniach pozycjonowania marki HTC pod hasłem „Quietly Brilliant”, oraz kontynuacją międzynarodowej kampanii reklamowej YOU. Kampania odzwierciedla filozofię i podejście firmy HTC w projektowaniu telefonów, dla której głównym założeniem są potrzeby użytkowników, ich sposób pracy i życia.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada Dom Mediowy Zenith Optimedia. Kreacje zostały przygotowane centralnie.

INVENTIVE Communication
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |