Ruszyła kampania reklamowa Programu Edukacyjnego PR w Budownictwie |
13.08.2010. | |
Pod hasłem „Zdobądź samodzielny zestaw do montażu wizerunku firmy” 2 sierpnia ruszyła najnowsza kampania reklamowa Programu Edukacyjnego PR w Budownictwie. Przygotowany mediaplan podzielony został na kampanię zasięgową, mającą na celu jak najszerzej dotrzeć do zainteresowanych, i mailingową, która ma zebrać potencjalnych uczestników szkoleń.
- Zdaję sobie sprawę, że temat public relations w budownictwie – szczególnie w grupie małych oraz średnich firm - jest czymś, co od zawsze było traktowane po macoszemu. Przy ograniczonych budżetach na promocję, właściciele firm stając przed wyborem na co i jak rozsądnie wydać środki poświęcone na promocję – zwykle decydowali się na bezpośrednią reklamę, która rokowała najszybszy zwrot z inwestycji. Jednak dobrze prowadzone działania public relations - szczególnie związane z tzw. PR produktowym, mogą w nieoceniony sposób wesprzeć działania reklamowe, realnie zwiększając ich skuteczność. Szczególnie widoczne jest to, gdy koszty związany z działaniami PR w firmie są nie wielkie – mówi Wiktor W. Kammer pomysłodawca Programu Edukacyjnego PR w Budownictwie. Program Edukacyjny PR w Budownictwie przygotowany został tak, aby jak największa liczba jego absolwentów była gotowa podjąć samodzielne działania promocyjne w mediach po jego ukończeniu. Budżet kampanii wyniósł 100 000 PLN www.prwbudownictwie.pl PR w Budownictwie |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |