Ruszyła kampania promująca elektronarzędzia marki Dremel |
04.02.2011. | |
Producent elektronarzędzi Dremel (Grupa Bosch) rozpoczął kampanię promującą wielofunkcyjne produkty przeznaczone do projektów wymagających najwyższej precyzji. Eletronarzędzia Dremel zyskały popularność dzięki szerokiej gamie zastosowań zarówno w drobnych, jak i w fachowych pracach kreatywnych i dekoratorskich.
W ramach rocznej umowy realizacją działań z zakresu planowania mediów, social media i media relations zajmie się agencja ARBOvision Warszawa. Zakres działań obejmie: opracowanie produktowych i korporacyjnych informacji prasowych wraz z ich dystrybucją do mediów tradycyjnych i mediów online oraz monitoringiem prasy. Dodatkowo została przygotowana kampania prasowa w wybranych branżowych magazynach oraz wejścia product placement w programach telewizyjnych. Zgodnie z kontraktem agencja zajęła się również intensywnymi działaniami ePR i social media z naciskiem na portal społecznościowy Facebook. Główny cel kampanii to zwiększenie obecności marki Dremel w mediach prasowych i online. Agencja przygotuje także specjalną społeczną platformę internetową, która zainteresuje hobbystów, modelarzy, fachowców i amatorów majsterkowania oraz pasjonatów przedmiotów hand-made. Elektronarzędzia Dremel znane z wysokiej jakości i dużej precyzji znajdują wszechstronne zastosowanie także w specjalistycznych zakładach produkcyjnych. Grupa Bosch |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |