Skip to content

Reklama

START arrow REKLAMA I MEDIA arrow Rusza zimowa kampania wizerunkowa marki Paola
Rusza zimowa kampania wizerunkowa marki Paola Utwórz PDF Poleć znajomemu
02.02.2010.


Czterotygodniowa kampania telewizyjna rozpoczyna się 1 lutego i będzie obecna w największych stacjach. Została przygotowana przez agencję Schulz.

Kampania jest kierowana do kobiet 25-49 lat, zamieszkujących miasta.

Już kolejny sezon konsekwentnie budujemy tradycyjny wizerunek marki Paola – stąd obecność w naszych spotach babci Paoli- niewątpliwego eksperta w domowych syropach – uosobienia prawdziwej babci, ciepłej strażniczki domowego ogniska -  mówi Izabela Głodek, Group Brand Manager w Hoop Polska.



Film reklamowy stworzony przy użyciu klasycznej animacji został wyprodukowany w Bielsku Białej – słynnej kolebce polskiego filmu animowanego. Do realizacji projektu zaproszono współautorów wielu amerykańskich produkcji m.in. Tom&Jerry, Spiderman czy Tarzan, którzy połączyli siły z R.D.F. Studio.

Spot telewizyjny zostanie wyemitowany w stacjach TVP 1i2, TVN, TVN24, TVN Style, TVN7, Polsat, Polsat Cafe

Wsparciem reklamowym są działania BTL – degustacje przeprowadzane we wszystkich największych sieciach handlowych oraz materiały POS.



Za planowanie i zakup mediów dla kampanii odpowiada dom mediowy MindShare Polska.



Paola jest wiceliderem syropów na rynku polskim. Marka oferuje syropy takie jak te tradycyjne, przygotowywane przez nasze babcie  - gęste, aromatyczne, o intensywnym owocowym smaku. Syropy Paola to zdrowy i smaczny pomysł na napój dla całej rodziny a także odrobina tradycji w domowych deserach.
Paola posiada w swoim portfolio trzy submarki w ramach segmentów rynkowych: premium: Paola Natura i Zdrowie, mainstream: Paola Syrop Domowy oraz ofertę HoReCa Super Barman.

***
Hoop Polska Sp. z o.o, wchodząca w skład grupy Kofola S.A. jest jednym z najważniejszych producentów napojów w Europie Środkowej. Firma w swoich 3 zakładach produkcyjnych w Bielsku-Podlaskim, Grodzisku Wielkopolskim i Kutnie zatrudnia blisko 1000 pracowników.   

Portfolio produktów obejmuje m.in. napój Hoop Cola, soczyste napoje owocowe Jupi i Jupik,  napój gazowany i niegazowany Fruti, syropy Paola o intensywnym smaku dojrzałych owoców, napój energetyzujący R20 oraz krystalicznie czyste  wody: mineralną Arctic i wodę smakową dla dzieci Jupik Aqua. Firma jest również znanym producentem napojów pod marką własną tzw. private labels.

Prezesem Zarządu Hoop Polska Sp. z o.o jest Krzysztof Grudziński. W skład zarządu wchodzi również Bernard Woźniak - Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Finansowy spółki oraz Członkowie Zarządu: Marek Kmiecik – Dyrektor Marketingu i Rene Nowotny – Dyrektor Operacyjny.


HOOP Polska
Więcej informacji Hoop Polska (PRESS BOX)
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:



























 

 


kredyt gotówkowy


| PressBox | PartnerHandel.pl | Łazienka i Kuchnia | pHandel.pl | PortalBUDOWA | Developerium.pl| DOMportal


press box: Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | ZM Henryk Kania | NEONET | Dom Bezpieczny | MODECOM | OKNOPLAST | Mondial Assistance | VALVEX | Echo Polska Properties | Makro | Kludi | KRISPOL | Excellent | PETECKI | KOŁO | Franke | Winkhaus | Prudential | Gerda | Wiśniowski | Deante | Aluprof | PGE | Sklepy Komfort | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Sopro Polska | Ceramika Paradyż | Media Expert | Amica | Geberit | ASTOR | Media Saturn | Laveo | DomPortal |