Rusza pełna energii kampania 7 Days |
21.04.2010. | |
Chipita Poland startuje z nową komunikacją reklamową rogala 7 Days. Kampania pod hasłem „Rogal 7 Days pełen energii" rozpoczęła się w telewizji 19 kwietnia i będzie wspierana w Internecie oraz na portalach społecznościowych. Potrwa do 30 maja.
Spot telewizyjny jest przygotowaną przez agencję DDB Warszawa adaptacją reklamy autorstwa DDB Ateny. W dynamiczny sposób opowiada o 30 sekundach z życia młodych, aktywnych ludzi, którym 7 Days dostarcza pozytywnej energii. Za zakup mediów odpowiada ZenithOptimedia, a za działania internetowe agencje Mobijoy i G7. W Internecie kontynuowana będzie komunikacja z postacią Maxa Przyjemnego. Już od roku Max jest obecny na głównych portalach społecznościowych, m.in na Facebooku i Blipie, gdzie organizuje przeróżne, ciekawe zabawy dla swoich fanów. Idealna przekąska, pełen energii rogal 7 Days dostępny jest w kilku wariantach smakowych: kakaowym, spumante, karmelowym i truskawkowym a także jako powiększony rogal 7 Days Max z nadzieniem kakaowym i waniliowym. Chipita Poland |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |